gta mega fan Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 hey allemaal ik heb vandaag gemerkt dat zero de vlag van nederland op zijn t-shirt heeft messchien een verwijzing dat de volgende gta in nerderland zal plaatsvinden? Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Heb je een screen, dat maakt het altijd wat geloofwaardiger ! Maar een Nederlandse vlag heeft in mijn ogen geen verwijzing naar de GTA, zo zijn er vele dingetjes die uit het echt komen, maar voor mij is het zeker geen verwijzing naar de volgende GTA Reageren
Pietje II Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Mocht het een Easter Egg zijn (ik weet wel zeker van niet ) had je het beter hier in het Easter Egg Forum kunnen plaatsen. Maar dat Zero een plaatje van de vlag van Nederland op zijn shirt heeft staan, is me eerlijk gezegd nog nooit opgevallen, maar anders geloof ik echt niet dat het een verwijzing is, en al helemaal niet naar de volgende GTA! En bovendien; ik zie dat velen hopen dat de volgende GTA GTA: Holland gaat heten, (ik hoop het eerlijk gezegd niet ) maar ik weet wel zeker dat R* die wel nooit zal gaan maken, van zo'n klein landje. Dan zal de volgende GTA denk ik nog eerder in Frankrijk of Italië plaatsvinden ofzo. Reageren
Scooter Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) eyz, gta mega fan, in zo'n geval als je, je iets afvraagd, kun je natuurlijk altijd een mod of hoger even een PB sturen en vragen of het iets kan zijn. want je hebt verder helemaal geen verwijzingen of dergelijke waar je uit kan opmaken dat de volgende GTA in nederland zal gaan plaatsvinden. zo kan je bij elke kleinigheid gelijk denken of R* er iets mee bedoelt over de volgende GTA. desnoods kan je ook altijd R* zelf nog een mailtje sturen als je zo erg benieuwd bent. dat kan je zo even doen via de site van rockstar: http://www.rockstargames.com/ op een serieus mailtje krijg je altijd bericht terug. (eigen ervaring) grtz, Cesar SA Bewerkt: 23 april 2006 door Cesar SA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.