Steff93 Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Benk weer hahaha Hoe kan je je auto tunen en waar kan je dat doen die optie lijkt me vet alleen weet ik niet waar ik het moet doen Plz help me en kan je trouwens elke auto tunen ?? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) Hey Steff93, Je kunt auto's tunen in modshops. Op dit kaartje vind je alle modshops. In het spel zitten die daar ook. Je kunt bijna alle wagens tunen. Ik post daar zo wel even een lijstje van. Als je een auto in een tune garage rijd, dan kun je kiezen wat je erop wilt plakken. Je kunt nitro, hydralious, paintshopt en nieuwe velgen geven. En nog wel veel meer. Er gaat een nieuw auto-leven voor je open. EDIT: Het lijste welke auto's je waar kan tunen: Bij Wheels Arch Angels : •Sultan •Elegy •Uranus •Flash •Jester •Stratum Bij Loco Low Da : •Slamvan •Voodoo •Blade •Tornado •Broadway •Savanna •Remington Bij Transfender : SUV's & Weagons •Mesa •Huntley •Landstalker •Perrenial •Rancher •Regina •Romero •Solair 2-Door Sedans & Compact •Alpha •Blista Compact •Bravura •Cadrona •Club •Feltzer •Fortune •Hermes •Hustler •Majestic •Stafford •Stallion •Virgo •Windsor 4-Door Luxery Sedans •Admiral •Elegant •Glendale •Greenwood •Merit •Primo •Sentinel •Stretch •Sunrise •Vincent •Washington •Tahoma Muscle Cars •Buffalo •Clover •Phoenix •Sabre High Performance Sport Cars •Banshee •Bullet •Cheetah •Comet •Infernus •Super-GT •Turismo •ZR-350 •Euroz Light Trucks & Vans •Bobcat Bewerkt: 23 april 2006 door Ruurd31 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Hey, Steff. Je kan je auto tunen bij 3 verschillende mod shops. Transfender Loco Low Co Wheels Arch Angels Transfender is te vinden in elke stad. Loco Low Co alleen in Los Santos. Wheels Arch Angels in Las Venturas. Bij Transfender kan je zowat elke auto tunen. Bij Loco Low Co alleen lowriders. Bij Wheels Arch Angels alleen streetracers. ( denk aan Super GT.) Veel succes. P.S, je kan jammergenoeg niet elke auto tunen. Geen Rancher, Monster, alle Bikes, geen vrachtwagens enz. Maar dat kan je allemaal zelf uitvinden. Reageren
Typhoon Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 In GTA SA zijn er bepaalde tuning shops. Op dit kaartje staan alle Tuning-Shops van GTA SA. Je rijdt gewoon één van de Tuning-Shops binnen, en je kan allemaal dingen selecteren voor je auto, bijvoorbeeld Nitro, andere velgen, voorbumper, andere kleur etc. Let op: In een paar shops kan je niet alle auto's tunen, in Transfender kan je bijna alle auto's tunen, behalve vrachtwagens etc natuurlijk. Je kan niet elke auto tunen, je kan bijvoorbeeld niet bulldozers tunen. Moters kan je ook niet tunen. Er is nog speciale Tune-Shop voor echt sport cars, die Tune-Shop vindt je helemaal in het westen van San Fierro, het is op het kaartje aangeven. Die tune shop is pas open als je alle missie's in San Fierro hebt gehaalt, en de missie's in Wang Cars. (De missie's van Zero hoefen niet) In die tune-shop kan je alleen bepaalde sport auto's tunen, zoals de Jester. Er is ook een speciale Tune-Shop voor Lowriders, die Tune-Shop vindt je in Los Santos, in het het plaatsje Playa Del Seville, helemaal rechts onder in Los Santos. Reageren
masterbrain13 Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 @General Lee Wheel Arch Angels zit in San fierro Niet Las venturas!!!!!!!!!!! en bij Wheel arch angels zegt je denk aan straatracers (super GT) Maar die kan je daar NIET tunen!!!!! Maar voor de rest hebben jullie gelijk Greetz: Masterbrain13. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.