Fuffie Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) Ik vertel het in goede stukken 1.Wat heb je nodig de missie Saint Marks Bistro 2.doe de missie 3. de gene met het rode driehoekje boven zijn hoofd dat meneertje moet je recutueren 4.ga nu naar de achter tuin en doe de code mega jump PS2 CODE [up, Up, Triangle, Triangle, Up, Up, Left, Right, Square, R2, R2. ] XBOX CODE [up, Up, Y, Y, Up, Up, Left, Right, X, Black, Black ] PC CODE [KANGAROO] sta nu vlak bij een muurtje en probeer daar over te springen voor de hulp een foto'tje ga bij het heuveltje staan waar ik een rondje heb om gezet spring nu je had de code mega jump je spring over de muur heen even gedult je kan NIET ! OP DE WEG LOPEN[/code] IK WIL UIT VINDEN WAAR HET WEL KAN heb je iets gevonden zet het neer en veel plezier en nog iets heb je Gta san andereas op de pc dan heb ik hier een save game Bewerkt: 23 april 2006 door fuffie Reageren
Scooter Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 eyz, ik snap het niet precies, wat je wil bereiken? en vertel ook even duidelijk waarom etc. de topic titel vindt ik ook een beetje vaag; ''uitvinden voor liberty city'', wat wil je uitvinden? en waarom wil je zo nodig op de weg proberen te lopen? ik snap niet precies wat je wil. grtz, Cesar SA Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Ik denk dat hij gewoon wil weten of je over dat muurtje kan springen, of het bij ons ook lukt Voor de rest heb ik er niet veel van begrepen, en wat het nut ervan is... Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Die screen is wel erg wazig zeker weten dat hij niet nep is?? Reageren
Wazuup Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Dat is een foto van zn beeldscherm denk ik... Reageren
ViceSunshine Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Volgens mij wil hij gewoon een tutorial geven hoe je op de rest van liberty city kan komen. (check het hidden interiors topic anders even). En hij bedoelt denk ik dat de grote boch NIET solid is. Reageren
Scooter Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Dat is een foto van zn beeldscherm denk ik... eyz, en dan nog, dan zou het nog wel een betere kwaliteit moeten zijn. of het is niet met een digitale camera gemaakt. eyz,ik snap het niet precies, wat je wil bereiken? en vertel ook even duidelijk waarom etc. de topic titel vindt ik ook een beetje vaag; ''uitvinden voor liberty city'', wat wil je uitvinden? en waarom wil je zo nodig op de weg proberen te lopen? ik snap niet precies wat je wil. grtz, Cesar SA maar ik wacht het liefst nog even het antwoord op mijn vragen af van fuffie. grtz, Cesar SA Reageren
Pietje II Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) Dit is gewoon een tutorial door fuffie over hoe je makkelijk óók gewoon in de rest van Liberty City kan komen, zonder dat je al die Hidden Interior Worlds hoeft te doorkruisen. Het is niet een vraag ofzo wat hij stelt hoor. In principe had ik het zelf ook al bedacht, maar nooit uitgeprobeerd. Fuffie heeft het op een goede manier uitgelegd vind ik, met hier en daar wat BB-code foutjes, maar dat kan gebeuren toch. En wat die screen betreft; wat maakt het nou uit, je ziet toch nog duidelijk een heuveltje bij die muur? Maar voor de rest: goede tut fuffie! En wat die topic-titel betreft, tja, die is dan niet zo goed gekozen, misschien kan een mod die veranderen ofzo? Bewerkt: 23 april 2006 door Pietje // Reageren
Fuffie Geplaatst: 25 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Kon het niet zo goed uit leggen ik wil dat mensen makkelijker naar liberty city kunnen nog vragen Reageren
RogierS. Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Dank je voor je tut! En ja ik heb een vraag. Wat is er te doen en kan je er wel rondlopen als je in Liberty City bent? Reageren
Pietje II Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Dank je voor je tut! En ja ik heb een vraag. Wat is er te doen en kan je er wel rondlopen als je in Liberty City bent? Nou erg veel is er niet te doen hoor. Je kunt ten eerste maar op een beperkt stuk grond lopen, en er lopen ook al geen pedestrians (voetgangers) rond. Je ziet alleen een klein gedeelte van Liberty City rondom Saint Marks Bistro, namelijk een deel van de Saint Marks buurt. Tja, en verder... Reageren
RogierS. Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 En als je verder loopt zak je door de grond heen ofzo? Lijkt me wel leuk. Reageren
Caltson Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 En als je verder loopt zak je door de grond heen ofzo? Lijkt me wel leuk. ja dan zak je door de grond,(niet bepaald leuk) als hij niet verder kan,moet ie wel door de grond zakken he --------------------- ONTOPIC:je kan ook de jetpack unlimited doen;(vraag me niet hoe,heb enkel ps2 ) Reageren
Pietje II Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 En als je verder loopt zak je door de grond heen ofzo? Lijkt me wel leuk. Nou het is gewoon zo dat grote delen dan niet solide zijn, het is niet zo hoe verder je loopt hoe verder je wegzakt ofzo. Het is gewoon zo: Je hebt delen waar je gewoon zonder problemen rond kan wandelen, en in andere stukken grond val je zomaar er door heen, zo de Blue Hell in. Reageren
Le MrG Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Als je MTA speelt kun je ook in de map Editor de map Race In Liberty doen Zodat je een beetje globaal wat weet, maar niet denken dat je in SP ook zover komt Die map is namelijk verstevigd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.