Jump to content

Waar kan ik de hunter/rhino vinden?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik wil graag de vigilante missies uitspelen, ik denk dat dit het beste kan hem een hunter of een rhino. Maar waar kan ik die vinden?

Ik weet dat het lastig is om ze te vinden, maar misschien is er toch een manier om ze te krijgen.

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Koen. :cya:

Je kan de hunter krijgen als je de Vliegschool doet en dan alles op goud haalt.

Dan zal die spawnen op de vliegbasis.

De Rhino kan je krijgen door naar Area 69 te gaan en daar er eentje stelen.

Let er wel op dat je dat snel doet, want wanneer je daar naar binnen gaat, krijg je 5 sterren!

Heb je de Rhino gepikt, dan rijd je die naar de vliegbasis, en zet je die in de garage of hangar.

Daarna save je je game, en is de politie ook weg.

Pak nu je Rhino uit de garage en begin de vigilante missies.

Veel succes. :klap:

@Dutchy3010 hieronder, je verhaal klopt.

Maar in plaats van 5 sterren moet je er 6 hebben. ;)

Bewerkt: door General Lee
Geplaatst:

Andere manier voor een rhino:

Krijg 5 sterren en jat een rhino. Doe het in de buurt van een savehouse, zodat je gelijk kunt saven => dan zijn de sterren weg.

Dan in een garage zetten en klaar :)

Geplaatst:

Er staat ook nog een Hunter op de militaire basis bij de haven in San Fierro. (to de plek waar je in en export doet met de auto's) Wel snel naar je save house vliegen en opslaan, want je krijgt 5 sterren en meteen een Jet achter je aan die raketten op je af vuurt.

Maar het kan zijn dat je die Hunter daar alleen krijgt als je goud bij Flying School hebt.

Geplaatst:

Ook een hele handige manier:

Ga naar de vliegraces in Las Venturas op de airport. Start de race "Heli Hell". Je spawnt in een Hunter op de luchthaven van Los Santos. Negeer de corona's en vlieg direct naar Las Venturas Airport, waar je op dat moment eigenlijk staat. Stop de race nu, en verlaat het racemenu. De Hunter staat dan op de plek waar je hem net hebt achtergelaten, en nu is hij van jou! :)

Succes! Rogier.

Geplaatst:

De hunter kan ik nog niet krijgen, want ik heb de vliegschool in las venturas nog niet uitgespeeld, ben er al wel mee begonnen.

De rhino kan ik niet vinden in area 69. Kijk ik hier verkeerd of is hij er gewoon niet?

Geplaatst: (bewerkt)
De hunter kan ik nog niet krijgen, want ik heb de vliegschool in las venturas nog niet uitgespeeld, ben er al wel mee begonnen.

De rhino kan ik niet vinden in area 69. Kijk ik hier verkeerd of is hij er gewoon niet?

Je kijkt niet verkeerd, hij hoort er gewoon te staan.

Ik zal zo even een kaartje maken waar ze bij mij altijd staan in Area 69.

are695xw.jpg

Overigens kun je ook in het savegame aanvraag forum de vliegschool door iemand anders laten doen, het scheelt frustaties en irritaties.

Dat forum vind je hier, natuurlijk mag je hem ook zelf doen!

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Ik kan me vergissen, maar volgens mij staat de Rhino er pas nadat je Flying School hebt gedaan. Ik wilde hem ook een keer halen, maar die stond er toen niet. Na de Flying School heb ik weer gekeken. En toen was ie er wel.

Geplaatst:
Ik kan me vergissen, maar volgens mij staat de Rhino er pas nadat je Flying School hebt gedaan. Ik wilde hem ook een keer halen, maar die stond er toen niet. Na de Flying School heb ik weer gekeken. En toen was ie er wel.

Moet ik de flyingschool dan halen met alles op goud? of alleen met brons?

Geplaatst:

De Rhino zal er altijd staan na de missie Verwant Meadows. Dat is 1 missie voor de Flyingschool. Je kan hem dan ophalen, als jehem opgehaald hebt zal hij na +/- 6 uur weer in die loodsen spawnen. De Hunter zal pas spawnen als je goud hebt gehaald. Ook in San Fierro op de legerbasis zal de Hunter dan spawnen. Dit was ook al gezegt hé! Ik hoop dat het lukt. Succes :Y

Geplaatst:

De rhino heb ik inmiddels gevonden en in de garage gezet, de hunter heb ik nog niet, want ik ben niet zo goed in vliegen en alles op goud halen lijkt me een beetje moeilijk....

Ik ga dus gewoon proberen de vigilantemissies met de rhino uit te spelen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...