jbfracer Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Hallo, ik ben redelijk nieuw met gta (San andreas). Nu heb ik het volgende probleem. Als ik loop of zwem dan blijft de camera steeds in dezelfde richting kijken tenzij ik hem met de muis verander. Als ik rijd dan volgt hij mij van achteren. Dat laatste is veel prettiger. Met de joystick volgde hij mij bij het lopen eerst ook van achteren maar nu blijft hij in dezelfde richting kijken. Is dit normaal? Hoop het niet want ik vind het knap irritant. Kan ik het uitzetten zodat de camera ook bij het lopen/zwemmen me van achteren volgt? Help please? Groetjes, jbf Reageren
Froodooo Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Hey jbfracer! Vreemd probleem, net alsof het blijft hangen als je gaat lopen. Ik zou niet weten hoe je dit zo met de instellingen moet veranderen. Wel kun je het bestandje gta_sa.set verwijderen uit je GTA San Andreas User Files map (Mijn Documenten -- GTA San Andreas User Files). Zo worden alle instellingen teruggezet naar hun oorspronkelijke staat. Ik hoop dat dit werkt, zoniet, kom het maar weer even zeggen. Reageren
Rekam Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Is het nog een redelijk nieuwe muis? Anders kan het probleem daar aan liggen, dat ie niet goed meegaat. Reageren
jbfracer Geplaatst: 24 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Helaas, helaas, Ik heb het settingsbestand verwijderd; en de hele game opnieuw geinstalleerd, en ook de muis van mijn laptop geprobeerd maar het is nog steeds hetzelfde. Als ik loop en het beeld is naar het noorden blijft het naar het noorden totdat ik aan de muis beweeg. JBF. Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Heb je toevalig een draadlozen muis dat was bij mij ook het gewol en ik deed er nieuwe batterijen in en hij deed het weer? meschien heb je er wat aan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.