BuLL3T^ Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 (bewerkt) [center=]Hey Ik heb een server gemaakt op sa-mp, met max 4 players maar dat is beter dan niets. Naam: [NL]Gezzeligheid kent geen tijd IP: *Nee nee, mag niet * De server draait Las venturas Deathmatch standaard, maar er zit ook San Fierro Team Deathmatch op. Add deze server toe aan het tabblad Favorites Have fun! Bewerkt: 24 april 2006 door Big Smoke
Jarno Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 (bewerkt) Dit soort dingen vind ik nou nooit ergens op slaan. Azer heeft ook server opgezet, hij post hem tenminste in mijn topic. Jij moet weer zonodig een heel nieuw topic te maken. Edit Ik heb toch ook geen topic gemaakt met alleen server(s) ip-adres(sen) erin. Bewerkt: 24 april 2006 door Jarno
Flame^ Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Het SA-MP Forum is niet bedoeld voor reclame voor servers en dergelijke. De enige reden waarom bovenstaand topic gtepind is is om mee te delen dan je SA-MP ook nu kunt spelen en geeft enkele servers. Dit is tevens niet de aanleiding om overal reclame te maken. Zodra SA-MP echt uitkomt zal ook bovenstaand topic unpind worden. Echter mag je wel je server informatie in je signature plaatsen.
Recommended Posts