Amida Tile Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 IK heb de psp en gta lcs gekocht. Echt een vet gaaf spel. Maar ik wou er mods voor gaan maken zou dat kunnen om dat ik hem voor de psp heb? Bijvoorbeeld een nieuw landschap. Reageren
Froodooo Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Hey Amida Tile! Volgens mij kun je, zover ik weet, helaas niks veranderen aan GTA LCS voor op de PSP. Je hebt namelijk geen Mod-programma ervoor... Jammer maar helaas, maar dat is met alle spelcomputers zo... Succes nog met LCS! Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 nieuw land schap? gebruik cheat deviced(gaat alleen langzaam tijdens het maken): klik hier om de europese versie te downloaden Reageren
Big Boss Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Naar mijn mening kun je hiermee geen compleet nieuw "landschap" (=> hieronder versta ik, bepaalde bergen, rivieren, gebouwen,...) maken. je kan wel stuntparks en dergerlijke meer maken. zie ook dit topic >>>KLIK<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.