Lievemax Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Ik zat laats weer in het boekje te kijken, en kwam daar Bettina en Jimmy Silverman tegen. Dus toen ging ik hier kijken bij de zoekmachine, en ontdekte wie ze waren. Behalve van Bettina. In geen van de Topics stond wie zij was. Nu heb ik misschien een idee. Jimmy Silverman komt alleen maar voor in een cutscene. Tijdens de derde missie bij Madd Doggs Mansion. Bettina is, denk ik, het meisje wat Sweet verlijd met drugs. Dat is aan het begin van de missie "Beat down B' Dup!" Je hoort haar stem erg goed. Is zij Bettina, of heeft iemand anders nog een idee wie zij is? Of zit ik gewoon te slapen en is Bettina een heel iemand anders en neit vreemd ofzo Reageren
Scooter Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 eyz, Lievemax, ik denk niet dat die ''Bettina'' een grote rol heeft aangezien je er weinig of niets over kan vinden. ze zal dan geen belangerijk persoon zijn in GTA SA. heb je toevallig ook nog een screen van haar? wat had je over haar gelezen? en waarin? grtz, Cesar SA Reageren
RogierS. Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 En wat doet die Jimmy Silverman tijdens die cutscene? Van allebei heb ik nooit gehoord! Reageren
Lievemax Geplaatst: 24 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Hij doet vrij weinig. Hij zit alleen maar in de laatse scene van Cut Through Busness. De missie waarin je het Rhyme Book weer terug steelt van OG Loc. Sorry, ik drukte te laat op Print Screen, zodat ze er niet op staat. Reageren
RogierS. Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Oh ok. Het is die Muziek Manager van OG Loc! Reageren
sido Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 nu we het over dit soort dingen hebben, 1 van de mensen die de stemmen van de polities, tenpenny en pulavski ofso, doet is overleden Reageren
Typhoon Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Ja de stemactor van Pulaski (Chris Penn) is jammer genoeg al een tijdje dood. Hij werd dood aangetroffen in zijn appartement in LA, hij is 40 jaar geworden. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Ik zat laats weer in het boekje te kijken, en kwam daar Bettina en Jimmy Silverman tegen. Dus toen ging ik hier kijken bij de zoekmachine, en ontdekte wie ze waren. Behalve van Bettina. In geen van de Topics stond wie zij was. Nu heb ik misschien een idee. Jimmy Silverman komt alleen maar voor in een cutscene. Tijdens de derde missie bij Madd Doggs Mansion. Bettina is, denk ik, het meisje wat Sweet verlijd met drugs. Dat is aan het begin van de missie "Beat down B' Dup!" Je hoort haar stem erg goed. Is zij Bettina, of heeft iemand anders nog een idee wie zij is? Of zit ik gewoon te slapen en is Bettina een heel iemand anders en neit vreemd ofzo Hier had ik een lange tijd geleden ook een topic over aangemaakt maar goed het kan die vrouw zijn maar het kan ook een verwijderd personage zijn. Reageren
twaka Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Dit is Bettina, volgens jou idee dan! Deze is uit het filmpje van Cut down on B Dup. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.