Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Arch Wheels

sta ik daar voor die zaak gaat die niet eens open :S:S

ook als het gewoon dag is hoe kan dat ??

Geplaatst:

Wheel Arch Angels moet eerst geunlocked worden. Dat doe je door eerst de Autorijschool in San Fierro te doen en daarna Wang Cars te kopen. Na de missie Zeroing in krijg je een korte cutscene dat WAA beschikbaar is geworden. Je kan in deze mod-shop de volgende modellen tunen: Flash, Jester, Stratum, Sultan, Elegy en Uranus. De laaste 4 staan dan overigens in de showroom van Wang Cars. Veel succes :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Arch Wheels gaat, net zoals andere Autotuning-winkeltjes, niet bij alle auto's open.

Dus waarschijnlijk was dat ook het geval bij jou auto, probeer het dus eens met een andere, dan lukt het waarschijnlijk wel! ;)

Succes ermee.

Edit: Of je hebt het probleem wat GTA-Sheep beschrijft, of het probleem dat ik beschrijf.

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst: (bewerkt)

Dat komt omdat je daar maar een beperkt aantal auto's kan tunen.

Namelijk:

• Elegy
  • Flash
  • Jester
  • Sultan
  • Uranus
  • Stratum

Er waren me er al een paar voor, maar anders zou je dus inderdaad ook het probleem kunnen hebben die GTA-Sheep beschrijft. ;)

Bewerkt: door Pietje //
Geplaatst:

Beetje raar Steff93 dat je deze vraag gisteren ook al stelde en hierop een uitgebreid antwoord hebt gehad zie ik nu. Check dit topic: <<< hier dus >>>. Daar staat precies waar je met welke auto terecht kan.

Geplaatst:

De Slamvan kan je tunen bij Loco Low Co, in Los Santos. Zie op WikiGTA het kaartje waar Loco Low Co te vinden is.

Loco Low Co is helemaal rechts-onderin op het kaartje, bij dat icoontje van die tang. ;)

Geplaatst:

lOL

WAAR KAN JE EIGENLIJKS die seks scene/game vinden

k hoorde ervan va nieuws enzo

waar vind je dat :engel:

de meeste zeggen via geheim cheat ofzo :?

hehe :clown:

Geplaatst:

eyz,

dat is een speciale mod,

ik weet zelf niet precies welke,

er is vast wel een lid die je daarmee kan helpen.

of gebruik even de zoekfunctie.

grtz, Cesar SA

Geplaatst:

De zoekfunctie is inderdaad erg handig of het forum. Daarvind je inderdaad alle antwoorden op het gebied van tuning, de kart van vandeweek en ook over je laatste vraag. De mod die jij bedoelt heet overigens hot coffee. Voer die term in bij de zoekfunctie en je krijgt 3 pagina's met informatie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...