Froodooo Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 (bewerkt) Hier is een nieuwe Sig, die ik ook inzet in deze battle. Goed, slecht, mooi, lelijk, zeg het maar! Bewerkt: 24 april 2006 door Froodooo Reageren
Big-Bear Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Opzich is hij best mooi, maar ik zie meestal altijd zulke Sigantures met zulke effecten, en op dat duur word dat lelijker, ook vind ik bij deze de Tekst totaal nie passen, je kon hem beter wat inblenden, met evt Drop Shadow, de Render is dan wle weer prachtig, vooral met die gloed eromheen, je krijgt van mij een: 7.7 Reageren
RonaldVC Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Ik vind het mooi gemaakt. Het is toevallig, want pas geleden heb ik ook nog een sig gemaakt in bijna dezelfde stijl. Ook van de Godfather the game, en zelfs ook met wat patchwork op de achtergrond. Maar het gaat hier over jouw signature, ik vind eigenlijk alles wel goed bijelkaar passen behalve het lettertype. Je naam is goed, maar het font en de kleur die je gebruikt hebt voor "godfather" vallen me een beetje tegen. Ik denk dat een wat strakker font en een donkere kleur beter staat.. Verder heb ik geen aanmerkingen. Rate 8/10. Reageren
Dago58x Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Nou die sig is wel heel erg mooi gemaakt.. Ik vind de Render Mooi..De Effect Is ook mooi.. En De Render Vind ik ook mooi.. Maar toch moet ik een 8,5/10 geven Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Text : 7/10 Brush/Achtergrond: 6/10 Render: 10/10 Border: 8/10 Render en Border is mooi! Maar text en achtergrond valt wat tegen. Uiteindelijk geef ik je een 8/10. Valt tegen he? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.