Jump to content

Het grote Need for Speed: Underground 1&2 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet dat de spellen al lang uit is, maar ik start dit topic om met meer mensen te praten over Need for Speed: Underground 2

Hieronder is een stukje uitleg waar deze game over gaat.

Need for Speed: Underground 2

Het eerste dat opvalt aan NFS:U 2 is dat dit deel zich afspeelt in een stad waarin je binnen bepaalde grenzen kan rondscheuren met je bak. In deze vrije omgeving moet je zelf op zoek gaan naar de racelocaties van die avond. Hierbij word je uiteraard geholpen door een minimap, waarop de races als gekleurde donuts worden weergegeven.

phpthumbphp2oz.jpg

Deze kleuren geven de verschillende soorten races aan. Alle type races die je kent uit het vorige deel zijn wederom aanwezig, maar wel een beetje veranderd. Zo rijden er nu bij een aantal driftraces tegenstanders mee, die je af en toe wel eens in de weg zullen zitten. Al zitten ze na een paar bochten al snel een stuk voor je, aangezien jij gewoon voor de punten wilt gaan en de computer ook nog rekening houdt met het snel afleggen van het parcours. Ook zijn er nu races die plaatsvinden op een afgesloten circuit, zodat je geen last hebt van de vervelende blokkendozen die ze verkeer noemen.

phpthumbphp3mi.jpg

Pimp my Ride

Waar het natuurlijk om gaat in Need for Speed: Underground is het pimpen met je ride. Dit kan bij de verschillende garages in de stad. Deze moet je dan wel eerst even gaan zoeken, maar als je ze eenmaal hebt gevonden dan worden ze weergegeven met een bolletje op je minimap. In het begin is het aantal onderdelen dat je kan kopen beperkt, maar gaandeweg unlock je steeds meer spullen voor je op, aan en in je auto. Zoals dat gebruikelijk is bij een tweede deel is het aantal verschillende onderdelen voor je auto flink gegroeid. Zo kun je nu ook je achterbak gebruiken om je flesje nitro in te leggen of voor een stereoinstallatie waarmee je de baby van de buren makkelijk overstemt.

dsdf1ud.jpg

Racegevoel

Need for Speed: Underground 2 is een arcade racer in hart en nieren. Als je over de weg rijdt hebt je het gevoel dat je wagen gewoon lekker over het wegdek glijdt en geen enkele moeite heeft met bochten en uitwijken van het verkeer. Het rijden heb je dan ook binnen enkele seconden onder de knie. Dit maakt het spel uitermate geschikt voor de casual gamer die niet de moeite zal nemen om zijn of haar wagen compleet onder controle te krijgen.

ghfdgh1jj.jpg

Multiplayer

Realisme-fans kunnen hun hart een klein beetje ophalen; men heeft ook tune-opties in het spel gestopt, waarin je allerlei kleine dingen kan aanpassen om net dat kleine beetje extra uit je wagen te persen. Je hebt deze opties absoluut niet nodig om het spel uit te spelen, maar het kan wel net dat beetje uitmaken als je een tijd wilt verbeteren.

dfssf8yr.jpg

Bling Bling! Vroem Vroem!

De omgeving is erg mooi met allerlei kleurige lichtjes die de stad sfeer geven en de verschillende thema's van de gebieden goed weergeven. Het verkeer dat je rond ziet rijden is dan weer niet echt mooi gedaan. Het blijven toch nog steeds dozen op wielen. Op volle snelheid zullen deze slakken je niet opvallen, maar bij een botsing ga je die lelijke krengen al snel haten.

Helaas ziet je auto er ook nog een beetje kartelig uit. Het is niet storend, maar het zal je zeker opvallen als je een keertje de PC-versie hebt gezien met anti-Aliasing aan. Voor de Xbox en PS2 ziet het er gewoon goed uit.

fff5rz.jpg

Bron Fok.nl

Nou wil ik graag met jullie praten over deze game.

Zeg wat jullie ervan vinden, en wat je allemaal weet van deze game.

Kortom vertel alles wat je wilt zeggen over deze game. :)

Geplaatst:

het is een topper met alle tunings mogelijks heden en de vrijhijd wat is jullie favorieten auto eigenlijk van deze game de mij audi tt

Geplaatst:
het is een topper met alle tunings mogelijks heden en de vrijhijd wat is jullie favorieten auto eigenlijk van deze game de mij audi tt

Ik heb heel veel favoriete auto´s, ik vind de Hummer H2 echt vet.

Vooral om te tunen ook en met erg mooie velgen er onder.

Geplaatst:

Ik heb heel veel favoriete auto´s, ik vind de Hummer H2 echt vet.

Vooral om te tunen ook en met erg mooie velgen er onder.

Maar die is toch niet zo snel?

Geplaatst:

Wel als je hem genoeg tuned! Kijk de 3e screen van GL maar en zie dan topspeed, alleen de accerlatie en de handling zijn niet super.

Ik heb het ook gespeeld en vondt het een top spel! Ik heb alleen deel 2, de vele tuning mogelijkheiden en de mooie stad maken het een leuk spel!

Ik vondt het een top spel, het enigste wat ik daar miste waar de MW politie achtervolgingen.

Geplaatst:

Ze zeggen dat er meer te tunen is dan de nieuwe Most Wanted, ik heb NFSU 2 ook, wel cool!

Geplaatst:

Ik heb gisteren alweer zowat de hele dag Need for Speed: Underground 2 gespeeld.

Ik vind het nog steeds een vet spel, en weer wat parts vrijgespeeld.

Ik ben nu voornamelijk bezig met het tunen van mijn Hummer H2.

Zijn er mensen die nog wagens aan het tunen zijn?

Geplaatst: (bewerkt)

ja ik ben de audi tt aan het tunen

Thomas Crown most wanted heb minder tunings mogelijkheden

Bewerkt: door zonnet
Geplaatst:

Ik heb NSFU 2 op de PS2, ik heb een Opel Corsa, ben pas bezig. Ik heb 'm best vet getuned :Y, helaas kan ik geen screen posten :N

Geplaatst:

@Italia Juju, ik ben ook weer opnieuw begonnen, en het is best moeilijk in het begin, omdat je best slechte wagens hebt. Maar ik heb in het begin een Peugeot 106 gekocht, omdat ie het best rijdt en ook het snelst is.

Toen heb ik een hem ingeruild voor een Mazda RX7 ingeruild en toen heb ik nog een gratis Hummer H2 gekregen.

Geplaatst:
Ik ga hem kopen :D

Want NFS MW is .... , en die heb ik :(

Ja, Most Wanted is inderdaad een kut spel.

Need for Speed: Underground 2 is veel beter vind ik.

Mede dankzij het vele tunen, en die politie elke keer achter je aan in MW is vet irritant. :duh:

Geplaatst:

Dat de politie irritant is klopt niet, jij kan hem iritant vinden, maar daarom zou je MW niet moeten kopen!

In MW draait het om de politie, en niet om tunen ect. ect.!

Maar, welk spel jij leuk vind kan ik natuurlijk niet beinvloeden :D

Geplaatst:

Ik vind Need for Speed Underground 2 en Most Wanted beide slecht...

2 bied niet genoeg vernieuwing, als je het vergelijkt met het 1e deel. Underground 2 is te snel uitgekomen na Underground 1, (melk *ugh EA)... Most Wanted <<< ik had er meer van verwacht vind dus 1 het best, toen was t nog origineel...

Geplaatst:

Ik heb dit spel zelf niet,maar ik heb het al vaak gespeeld bij m'n vriend.Ik moet zeggen ; Het is een topspel man ! Véél beter dan NFS MW (Mijn mening) ! De tuningmogelijkheden,etc,etc.Gewoonweg zalige game ! 8)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...