Backsmash Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 de audio van die hummer kan je echt vet maken. er is een design met 12(!!) plekken. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Dat is waar, ik heb zoals ik al zei een Hummer H2, en die heb ik echt tot het uiterste getuned. Hij is snel, maar de Handling en Accerlation kan wel beter. Nu ben ik bezig met mijn Ford Mustang. Reageren
DaBeast Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Ik vind het een vet spel, aleen vind ik weldat het zolang duurt en weinig variatie, word rap saai. Maar voor de rest top . Hallo General Lee . Greetz Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 II en MW is gewoon het zelfde Graphics en Gameplay. Alleen MW draait zoals de meeste al zeggen om de politie. II aan anderen dingen. Most Wanted = Meest Gezocht (Zoiets) Reageren
Bling Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 II en MW is gewoon het zelfde Graphics en Gameplay.Alleen MW draait zoals de meeste al zeggen om de politie. II aan anderen dingen. Most Wanted = Meest Gezocht (Zoiets) Ja, bij NFSMW draait het om de politie en over hoe je beruchtheid, strafblad, en je reputatie op straat. Het doel is om de meest gezochte straatracer van allemaal te worden! Reageren
ikt Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 (bewerkt) Ik heb NFSU2 voor de GameCube geleend van mijn neefje die dat niet speelt, en de graphics vallen me een beetje tegen. Op de demo op de PC kon je kilometer ver kijken en op de gamecube zie je een auto pas als je er tegen botst. (bij regen dan) Maar de gameplay en te tuning zijn echt top. Maar hoe doen jullie de camera bij de SUV's? Ik op de moterkap omdat je van achetern niet veel ziet. (Ik heb een Lincoln Navigator met een magagrote spoiler) Bewerkt: 4 mei 2006 door ikt Reageren
Bling Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Ik heb NFSU2 voor de GameCube geleend van mijn neefje die dat niet speelt, en de graphics vallen me een beetje tegen. Op de demo op de PC kon je kilometer ver kijken en op de gamecube zie je een auto pas als je er tegen botst. (bij regen dan)Maar de gameplay en te tuning zijn echt top. Maar hoe doen jullie de camera bij de SUV's? Ik op de moterkap omdat je van achetern niet veel ziet. (Ik heb een Lincoln Navigator met een magagrote spoiler) Licht eraan bij welke autos, maar bij de wat grotere auto doe ik de camera ook op de moterkap om dezelfde reden als jij doet, maar bij de wat lagere autos (sportautos bijvoorbeeld) doe ik de camera gewoon erachter (je ziet dan wel genoeg) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.