sjikong Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 hallo, Ik ben bezig met gta aan het "uitspelen", maar nu zit ik vast op die kl*tevliegschool... Ik denk dat ik maar één proef meer moet doen maar ik slaag er gewoon niet in. Zou er iemand die proef willen doen?? Is niet veel werk en het betekend vervolgens het einde nog niet van GTA voor mij. Alvast zeeeer bedankt ciao GTASAsf1.b Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 (bewerkt) Flyingschool rest. - Mission Passed! Beloning: Respect + De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of chats gebruikt! Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 24 april 2006 door -Matthijs- Reageren
sjikong Geplaatst: 24 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2006 dat zou heeeel vriendelijk zijn (hopelijk is het de juiste savegame, indien dit niet het geval is moet je maar een seintje geven) greetz Reageren
$$ryder$$ Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 (bewerkt) IK HEB HIER OOK SAVE GAME VEDER GESPEELT VOOR JE PAAR DINGEN HEB IK VOOR JE OP GOED GEHAALT ALS JE HET WILD SORIE VOOR DE CAPS LOCK GTASAsf1.b Bewerkt: 24 april 2006 door $$ryder$$ Reageren
sjikong Geplaatst: 24 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2006 elo, Alvast heel bedankt voor de moeite!! Maar ik heb een probleem als ik het savegame probeer te laden... Er staat dat het corrupted is, iets over het hoofd gezien? groeten Reageren
Froodooo Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 elo,Alvast heel bedankt voor de moeite!! Maar ik heb een probleem als ik het savegame probeer te laden... Er staat dat het corrupted is, iets over het hoofd gezien? groeten Er is op dit Forum een Tut waarmee je dit kunt verhelpen. De Tut waar ik het over heb zit verscholen achter de bosjes. Hij komt alleen te voorschijn in het volle maanlicht. Als de klok drie uur slaa... Oke, genoeg gepraat, hier is hij: Klik! Reageren
Goliat Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Die tut werkt maar je moet wel een aantal dingen doen. Mischien voor in de toekomst als het probleem zich weer voordoet zou je even kunnen updaten naar versie 1.01, zo is bij mij ooit het probleem opgelost. -1.01 patch- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.