Gangsta Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Beste, Ik wou al lang geleden een Flash website maken. Maar met welke programma maak je dat? En ondersteunt Freewebs ook flash? (Macromedia) M.v.g. Gangsta. Reageren
Froodooo Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Dit kan je bijvoorbeeld online doen bij FlashBuilder. Daarmee kun je geheel online je eigen website creëren, en bovendien is het nog helemaal gratis ook! Veel succes met je website, en typ bij Google ook eens Free Flash Website in! Reageren
Follow Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 TrendyFlashSiteBuilder is een goeie, daarmee kan je muziek toevoegen enzovoort.. De trail versie bevat wel een ronde grote button naar hun site, reclame dus. Dus dan raad ik je aan als je deze neemt, hem te kopen of reclame heb je op de site dan asl dit programma neemt. Met dit programma heb je al een site binnen 8 stappen. En als je er zo'n 400 euro voor over hebt, zal je het best Macromedia Flash 8 nemen Reageren
Gangsta Geplaatst: 25 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Kan je die Flash ook op een FreeWebs account zetten als HTML? Ik heb geen premium account en ook niet zo'n noobie. Reageren
Follow Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Bij freewebs kan je het inderdaad uploaden, maar hoe weet ik niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.