Evan Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 hallo ik snap path editor niet kan iemand mij helpen alvast bedankt Reageren
Crowsoul Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 krijg ik nog antwoord? Opdringerige dubbelposters kunnen hier maar op weinig sympathie reken. Bij alles zit een read me, so read it Reageren
Jorge_F Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Ik denk niet dat er nog erg veel ervaring op dit forum is met de path editor van VC. Als ik jou was zou ik maar eens wat uitproberen, en enige modding ervaring is natuurlijk ook altijd handig. Kijk anders eens op www.gtaforums.com. Reageren
Evan Geplaatst: 4 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 bedankt alleen ik heb geen account om me daar in te loggen Reageren
Wazuup Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Is het erg moeilijk om je aan te melden ofzo? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.