Spike Geplaatst: 5 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2004 .. ja reageren de politie`s op door het rood rijden, of te hard rijden, of een botsing maken met een andere auto, enz enz enz. zou wel meer real..... zijn niet want bij vc was dit niet zo kon je gewoon door roodrijden wel heel erg vaag :lol: . Reageren
Q Dude Geplaatst: 5 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2004 (bewerkt) denk het helaas niet want dat zou ik ook graag willen. Bij het spel maffia reageerd de politie daar wel op dat is echt heel cool. Maar om weer even terug te komen op gta ,R* heeft alleen bekend gemaakt dat de politie samen met de fbi (misschien ook leger dat weet ik niet) nu ook op andere burgers gaat letten en daardoor razen er soms politie auto's met zwaailicht en sirene langs je B) (cool!) en het schijnt dat de politie nu niet zomaar meer mensen over rijd of tegen lantarenpaalen aanknalt als ze achter iemand aanzitten. Kijk bijvoorbeeld naar die motoragent in het filmpje van de politie op de officieele site. Die agent maakt een hele mooie U-bocht zonder iets te raken. Bewerkt: 5 oktober 2004 door Q Dude Reageren
Spike Geplaatst: 5 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2004 denk het helaas niet want dat zou ik ook graag willen. Bij het spel maffia reageerd de politie daar wel op dat is echt heel cool.Maar om weer even terug te komen op gta ,R* heeft alleen bekend gemaakt dat de politie samen met de fbi (misschien ook leger dat weet ik niet) nu ook op andere burgers gaat letten en daardoor razen er soms politie auto's met zwaailicht en sirene langs je B) (cool!) en het schijnt dat de politie nu niet zomaar meer mensen over rijd of tegen lantarenpaalen aanknalt als ze achter iemand aanzitten. Kijk bijvoorbeeld naar die motoragent in het filmpje van de politie op de officieele site. Die agent maakt een hele mooie U-bocht zonder iets te raken. ow ja .. maar ja in vc was dat zo ja kwam een ambulace aan gereden en hij rijden overal tegen aan hahaha. gelukkig is dat niet meer zo. maar wel jammer dat het niet komt dat reageren :angry: wel erg vaag bij zon cool spel man hehe :blink: Reageren
The Godfather Geplaatst: 5 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2004 maar ja in vc was dat zo ja kwam een ambulace aan gereden en hij rijden overal tegen aan hahaha ik kon daar altijd wel om lachen ...het stoorde mij niet echt maar wel jammer dat het niet komt dat reageren dat weten we dus niet, dit denken we, wij weten ook niet alles Reageren
Tim14 Geplaatst: 5 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2004 Ik hoop het wel, dan is het moeilijker en de druk word groter bij een missie, heerlijk dat gevoel! :lol: Reageren
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 5 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2004 ja en dan ben je een hele belangrijke missie aan het spelen zo'n missie waar je 3 kwartier over doet ofzo dat je iemand moet neerschieten en dan moet wegrijden en dat die andere je dan bijv achtervolgd en dan komt er opeens zo'n zwerm politieauto's en dan is het gameover en kan je weer opnieuw beginnen Reageren
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 5 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2004 ja en dan ben je een hele belangrijke missie aan het spelen zo'n missie waar je 3 kwartier over doet ofzo dat je iemand moet neerschieten en dan moet wegrijden en dat die andere je dan bijv achtervolgd en dan komt er opeens zo'n zwerm politieauto's en dan is het gameover en kan je weer opnieuw beginnen dan beuken ze je in ut water ofso Reageren
Q Dude Geplaatst: 5 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2004 nou ik heb nog nooit 3 kwartier over een missie gedaan hoor Reageren
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 5 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2004 nou ik heb nog nooit 3 kwartier over een missie gedaan hoor nee maar je weet wat ik bedoel ofniet? Reageren
The Godfather Geplaatst: 5 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2004 volgende keer ff je post editen underdog en als je een missie hebt waar je je de pleuris aan ergert dat je je controller wilt wegsmijten....dan weet je dat je een goed spel hebt Reageren
Trax Geplaatst: 5 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2004 Ik zou niet willen dat politie achter je aankomt bij door rood rijden. Dan moet je je aan die stomme regels houden, wie doet dat nou :rolleyes: Reageren
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 5 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2004 ja als je dan een missie aan ut doen bent en je moet wel door ut rood rijden komt ook meteen die politie achter je aan ........... maarja daarvoor hebben we weer pay n spray Reageren
Spike Geplaatst: 5 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2004 ach ja die info is nog niet vrijgeven we w8en gewoon af , is het zo dat de politie snel reageert is het goed als dat gewoon net asl vc blijft dan is het niet goed :lol: . maar ja dat ligt aan r* we w8en gewoon af punt uit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.