killerfragger Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 okee ik heb mta san andrea,s geinstallerd hij start op maar vind geen servers meer hij scant ze wel en ping ze maar overal blijt staan unscanned en een ping van 9999 toch heb ik een goeden internet connetiet bw:heb ase op me pc staan me contiet is goed want op anderen spellen vind ik wel servers en kan ik gewoon meedoen hoop dta jullie me kunnen helpen Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Hey, Als hij servers aan het laden is, dan staat er bij mij ping 9999. Je moet dan gewoon even geduld hebben, na een tijdje zal alles veranderne in servers met de spelers + de ping. Volgens mij heb je een beetje geduld nodig (correct me if i wrong). Succes, geduld is dus een schone zaak Reageren
killerfragger Geplaatst: 25 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2006 (bewerkt) Hey,Als hij servers aan het laden is, dan staat er bij mij ping 9999. Je moet dan gewoon even geduld hebben, na een tijdje zal alles veranderne in servers met de spelers + de ping. Volgens mij heb je een beetje geduld nodig (correct me if i wrong). Succes, geduld is dus een schone zaak dat heb ik ook gedaan maar doety nog steeds niks ps ben nu een kllien stuk je verder heb nu bijna alle ping zicht baar maar de sannin vind t nog steeds niks nar de scan staat er idle Bewerkt: 25 april 2006 door killerfragger Reageren
Joriz Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Heb je toevallig een zeer zware firewall aanstaan? Stel die dan in dat MTA het internet op mag. Reageren
killerfragger Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Heb je toevallig een zeer zware firewall aanstaan? Stel die dan in dat MTA het internet op mag. ja natuurlijk heb ik een firewall en die laat mta toe om online tegaan heb de blokerring zelf nog op geheft daar door kwam ik een stuk je verder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.