Jump to content

heb hulp nodig bij de missie a volatile situation


cj lover

Recommended Posts

Gekopieërd van WikiGTA:

Je verneemt van JD dat de Sindacco's het gaming house van de Leone's willen opblazen. Je kan voor de veiligheid best wat armor hebben voordat je deze missie start. Neem een auto en rij naar het gaming house, stop in de marker. Drie auto's met Sindacco gangmembers zullen op het gebouw afkomen. Als je van wat actie houdt kan je altijd naar de auto's toegaan en ze opblazen door middel van drive-by's. Je kan het ook op een andere manier doen. Ga bij de Leone security staan bij de ingang van het gebouw en en wacht de Sindacco's op. Wanneer ze arriveren en uitstappen, moet je ze zo vlug mogelijk neerschieten. Als ze alledrie uitgeroeit zijn, sturen ze een vrachtwagen met een bom op het gebouw af. De bestuurder zal de vrachtwagen bij de het gebouw parkeren en weglopen. Nu moet je de vrachtwagen zo vlug mogelijk daar vandaan zien te krijgen, hiervoor krijg je 20 seconden. Stap in en rij van het gebouw weg. Wanneer je ver genoeg bent, het spel zal dit aangeven, stap dan uit en laat de vrachtwagen ontploffen. Let wel op; de vrachtwagen is zeer traag, dus zorg dat je niet vastraakt in het voorbijkomend verkeer. Mission Passed!

Misschien heb je hier wat aan!

Succes met de missie, ik hoop dat hij nu wel gaat lukken. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zorg altijd dat het duidelijk is over welke missie ik het heb. En mocht je het niet weten, kan je het gewoon vragen.

En het is ook niet toegestaan om te dubbelposten (2 posts na elkaar) , je kan je vorige bericht gewoon bewerken door op de edit-knop te drukken boven of onder je bericht.

Maar fijn voor je dat je missie gehaald hebt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...