Ferre Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Hallo, ik had een vraag. Ik zie soms natuursigs, met hele mooie plaatjes van een kust bijvoorbeeld. Maar wat voor zoekwoorden kun je het beste gebruiken, bij een zoekmachine als Google?! Als ik Nederlande woorden gebruik vind ik niet zoveel. En ik weet eigenlijk niet goed wat alles in het Engels betekent. Kan iemand me helpen? Reageren
Slimm Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Probeer "nature wallpapers". Je kan ook zogenoemde "Stocks" proberen, dat zijn fotos die op bepaalde sites te vinden zijn. http://www.bluevertigo.com.ar/bluevertigo.htm Dat is een site met allemaal Stock sites, kijk daar ook maar eens rond Reageren
Arjen Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Hier vind je wel mooie plaatjes: http://www.joejoe.biz/joejoe/walls/ Op google moet je gewoon een onderwerp typen, bijvoorbeeld Waterfall of Sunset (altijd Engels..) Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Ik gebruikte net op Google het zoekargument nature en kreeg daar ruim 2 miljoen hits op (tenminste, bij de afbeeldingen). Het zijn niet allemaal mooie plaatjes, maar wel veel Hier is de link Reageren
RonaldVC Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 tja, gewoon een beetje fantasie gebruiken.. Ik gebruik wel meestal Google, de afbeelding zoekfunctie. Woorden als: Ocean, Coast, Sea, Nature, Forrest, Mountain, Wildlife, Desert, enz enz enz.... Meestal krijg je tientallen pagina's met mooie plaatjes.. Reageren
Ferre Geplaatst: 25 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2006 WOW! Binnen 6 minuten al hele mooie tips Ik heb bij elke wel hele mooie plaatjes gevonden. Bedankt (meer tips zijn nog altijd welkom) Reageren
Synchro Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Hier staan ook mooie tussen Reageren
Froop Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Stock-site Hier zitten hele mooie stocks bij, zeker de moeite waard. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.