rudyblok Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Had van iemand een link gehad : http://nl.wikigta.org/index.php/Voertuigen...TA_Vice_City%29 daar kon je alle voertuigen voor GTA vinden. maar waarom als ik op vindplaats klik,dat ik moet inloggen rudyblok Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 (bewerkt) Hey rudyblok dit had je beter in het wikigta subforum kunnen posten maar ik zal het uitleggen,er is een groep mensen die werkt eraan en die pagina waarop jij klikt moet nog gemaakt worden door een van de wikigta mensen.Wil je er zelf in komen?Dan kan je mensen gaan helpen en laten zien dat je veel van gta afweet veel succes. Bewerkt: 25 april 2006 door gta-liefhebber Reageren
rudyblok Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Hey rudyblok dit had je beter in het wikigta subforum kunnen posten maar ik zal het uitleggen,er is een groep mensen die werkt eraan en die pagina waarop jij klikt moet nog gemaakt worden door een van de wikigta mensen.Wil je er zelf in komen?Dan kan je mensen gaan helpen en laten zien dat je veel van gta afweet veel succes. beste gta-liefhebber hoe kan ik dan mensen gaan helpen. Ik weet best wel veel van gta af, maar niet alles. rudyblok Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Hey rudyblok dit had je beter in het wikigta subforum kunnen posten maar ik zal het uitleggen,er is een groep mensen die werkt eraan en die pagina waarop jij klikt moet nog gemaakt worden door een van de wikigta mensen.Wil je er zelf in komen?Dan kan je mensen gaan helpen en laten zien dat je veel van gta afweet veel succes. beste gta-liefhebber hoe kan ik dan mensen gaan helpen. Ik weet best wel veel van gta af, maar niet alles. rudyblok Door mensen die vragen hebben over een gta te helpen bijvoorbeeld piet zegt :Hoe kan je gtavice uitspelen en Dan zegt bert:Door missies te doen.Dus je kan dan vragen beantwoorden en hun helpen. Reageren
Lantyz Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 De vindplaatsen van de GTA VC voertuigen stonden nog niet online. Hierdoor werd je naar de bewerkpagina verwezen, en daar kunnen inderdaad alleen medewerkers komen. De lokaties van de GTA VC voertuigen staan inmiddels wel op WikiGTA, dus je kunt ze allemaal vinden door op de voertuigpagina's op 'klik' achter 'lokatie' te drukken. Hier vind je alle lokaties tegelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.