Jump to content

vliegtuig

Recommended Posts

Geplaatst:

hoe kun je met het vliegtuig die al rijd op de vliegbaan draaien??? k heb het vliegtuig gestolen uit een hanger alleen hoe kan ik het vliegtuig draaien zodat ik kan opstijgen?????? help me!!! :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Laura-lucas, :cya:

Als je het spel op de PC hebt, kun je via deze manier uit je hangar rijden:

Als je in het vliegtuig zit, dan geef je gas. Zodat je de hangar uitrijd, als je dan gas geeft kun je op Q drukken (om naar links te te sturen) of op E (om naar rechts toe te sturen). De vleugels van het vliegtuig gaan nu niet heen en weer, maar dat achterroer op de staart van het vliegtuig gaat heen en weer. Zo draai je je stuk van achter, zonder het vliegtuig heen en weer te laten gaan.

Via deze manier kun je uit de garage rijden. Zonder je vliegtuig te beschadigen. Ik hoop dat het je lukt. Als je het op de PS2 hebt, zeg het dan maar. Alvast veel succes :)

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

en als je speelt met de ps 2, moet je L1 en R1 gebruiken.

En als je op de xbox speelt moet je Zwart/wit gebruiken.

Maare..er zit natuurlijk ook zo mooi boekje bij gta:sa, en daar staad het ook in.

Dus mischien beetje onodig om een topic hierover te starten.

Geplaatst:

Wat ook welleens voorkomt als je een vliegtuig op de grond manuevreert is dat hij niet naar achter wil. Als je in het vliegtuig stapt, en je drukt metteen op naar achter, zal hij niet bewegen. Je moet dan even een tikje gas naar voren geven, en daarna weer naar achter. Dan zal je goed rijden.

Geplaatst:
en als je speelt met de ps 2, moet je L1 en R1 gebruiken.

En als je op de xbox speelt moet je Zwart/wit gebruiken.

Maare..er zit natuurlijk ook zo mooi boekje bij gta:sa, en daar staad het ook in.

Dus mischien beetje onodig om een topic hierover te starten.

Neen, L2 is links en R2 is naar rechts. R3 is de wieletjes in- en uitklappen. Het pookje is draaien met je vleugels, zodat je horizontale loopings kunt maken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...