Follow Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 De site die ik host met Wesley (BFzone) word volgensmij gehackt. De laatste tijd gebuiren er al gekke dingen maar nu al helemaal. Kilk hier om het te zien Wat kunnen wij ertegen doen? Ik dacht de news.php weer opnieuw te uplaoden, maar is er een betere manier? En kunnen we het ook beter beveiligen? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Ligt het aan mij of werkt die link niet? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Ligt het aan mij of werkt die link niet? Ik denk dat het aan jou ligt, bij mij werkt de link wel in ieder geval. Maar ik zie niets vreemds hoor, leg anders even uit wat er allemaal voor vreemde dingen gebeuren. Want ik weet namelijk ook niet hoe de site er dan "normaal" uit zou moeten zien.. Reageren
Kraay Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Ligt het aan mij of werkt die link niet? Ligt aan jou... Maar wat is er dan raar aan die site? Hij doet het gewoon, en ik zie het nieuws... Reageren
Grove St. Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Op een paar html fouten na niks bijzonder, ojah.. miss. een andere skin Reageren
Follow Geplaatst: 25 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2006 (bewerkt) Hji opent nu de hele pagina telkens opnieuw Edit: Ik moest even wachten zorrie. Edit2: Ik zie het telkens als ik de pagina open En later is ie weer goed. Bewerkt: 25 april 2006 door Follow Reageren
Le MrG Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Dat de pagina de heletijd opnieuw word geladen heeft nix met hacken te maken Soms als ik een PHP script heb gemaakt wat niet goed werkt gaat hij de heletijd overnieuw laden Reageren
Follow Geplaatst: 25 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Oke, dan moet ik news.php maar opnieuw uploaden, dan moet het verholpen zijn. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 idd, komt niet omdat het gehackt word, maar foutje in systeem Hopelijk helpt het, als je het upload Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.