Robin2130 Geplaatst: 7 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2004 hee hallo allemaal ik heb een probleem met vice city ik heb VC origineel maar ik krijg vaan het bericht: Unhandled Exeption Hoe los ik dat op???? :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 7 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2004 Wanneer krijg je deze fout melding? wat voor PC heb je? Welke Windows? welke service Pack welke versie van GTA Vice City? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 7 februari 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2004 Ik heb een Pentium 4 1,7Ghz 256 Mb ram geheugen en natuurlijk Windows XP (zonder servicepack) Ik heb Gta Vice city v 2.1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 7 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2004 Je moet Service Pack 1 downloaden voor Windows XP om GTA goed te laten werken. Gta VC 2.1 bestaat niet dus dat kan ook de fout zijn. Ik ken alleen 1.0 en 1.1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 7 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2004 Of je heb een mod verkeerd geinstalleerd, maar vice city 2.x bestaat nie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
darknight Geplaatst: 16 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2004 ghehe dan mijn volgende vraag, is je winXP wel legaal?? anders kan een service pack downen ook een probleem zijn, maar overal is wat op te vinden, je system specs zijn goed behalve dan die service pack, die moet je hebben en als je dan toch aan het updaten bent doe dan gelijk directx en je video drivers updaten, helpt altijd, krijg je de melding van service pack dat je code niet goed is moet je ff zoeke naar een winxp keychanger, code veranderen en updaten maar...... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizard Geplaatst: 20 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2004 Robin2130 heb je hem van internet gedowload ? gta vc? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.