Jump to content

Wie


::: Tha Hawk :::

Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ::: Tha Hawk :::

    4

  • Spike

    4

  • Q Dude

    3

  • The Godfather

    3

ik denk dat veel mensen hem hebben besteld....maar ik koop hem gewoon in de winkel

Ja,

ik zou hem eerst ook bestellen totdat ik ff zag hoeveel geld ik op zak had.

Gelukkig is morege mijn verjaardag, dus is San-Andreas binnen!

Link to comment
Delen op andere websites

ik ook, denk ik ook veiliger tenzij je pas betaalt als de bestelling binnen is, want anders stel dat je hem niet krijgt?

ik ga hem meteen kopen als hij in de winkel uit is (voor de computer of Xbox)

Hoe duur zou die eigenlijk zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

ik ook, denk ik ook veiliger tenzij je pas betaalt als de bestelling binnen is, want anders stel dat je hem niet krijgt?

ik ga hem meteen kopen als hij in de winkel uit is (voor de computer of Xbox)

hier zijn wettelijke regels voor en je kan zelf toch wel zien wat de site is van een echt bedrijf en de site van een vage grapjas...

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hem bij frs site ge-preorderd maar dat heb ik ge-annuleert! omdat je weet wel hoe dat bij frs gaat ;) dus ik toch naar de winkel wil vrijdag`s òchtens als de winkel open gaat sta ik al voor de deur!!!!!!!! ;) met me lach :D en me geld :(

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hem bestelt bij bol.com dan krijg ik hem als het goed is op de dag dat ie uitkomt

met vice city had ik hem gereserveert bij bartje smit en ik had hem 1 dag eerder dus hopelijk is da nu ook want bij bol.com denken ze nog steeds dat ie op 22 okt uitkomt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

hahahahaha en dan de 23e gaan zeuren dat je nog niks hebt gehad  :lol:

ja lol en dan bellen en dan zeggen ze ow sry we d88 dat het was verzet naar de 29e maar we hebben hem al liggen ik zal hem persoonlijk nu naar je toe brengen :D

edit: ik ga hem ook bij bol.com bestellen en dan dat zeggen dan zijn killerbee en ik de eerste die hem hebben en kunnen we jullie een hoop info geven :D

Bewerkt: door Rizzla
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...