ASPHALT Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 The machete is a large, havy bladed knife that van be used to refine the overay tall. This waopon van only be obtained if you take out someona who is carrying one weet iemand wie hem dan op zak heeft of bij welke missie plaatje van de machete is hier te vinden:Machete Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 (bewerkt) The machete is a large, havy bladed knife that van be used to refine the overay tall. This waopon van only be obtained if you take out someona who is carrying oneweet iemand wie hem dan op zak heeft of bij welke missie plaatje van de machete is hier te vinden:Machete Ik denk dat niemand hem heeft op straat ik denk in een missie maar ik heb hem nog niet gezien maar ik ga even voor je zoeken momentje.Edit:Ik heb gezocht maar kon niks vinden sorry maar misschien kom je hem in een missie tegen veel succes. Bewerkt: 14 september 2008 door ASPHALT Reageren
VforV Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Ik denk dat niemand hem heeft op straat ik denk in een missie maar ik heb hem nog niet gezien maar ik ga even voor je zoeken momentje.Edit:Ik heb gezocht maar kon niks vinden sorry maar misschien kom je hem in een missie tegen veel succes. Ik ben dat mes in ieder geval nog in geen enkele missie tegengekomen, ook niet op straat. Reageren
Big Boss Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Dat mes heb ik ook nog nooit gezien, er is natuurlijk wel het gewone 'knife' en/of de Katana. Hier is de link over de verschillende wapens uit gta LCS op wikigta: >>>klik<<<, maar (There is currently no text in this page)[/font] Reageren
Ice Cube Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Ga naar Torrington bij de Politie Station steel daar een Police Enforcer en dan doe de missie vigilante en dan heb je gasten in de auto's wat jij moet rammen en die hebben machete's. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.