Geplaatst: 25 april 200619 jaren comment_399882 The machete is a large, havy bladed knife that van be used to refine the overay tall. This waopon van only be obtained if you take out someona who is carrying one weet iemand wie hem dan op zak heeft of bij welke missie plaatje van de machete is hier te vinden:Machete
Geplaatst: 25 april 200619 jaren comment_400043 The machete is a large, havy bladed knife that van be used to refine the overay tall. This waopon van only be obtained if you take out someona who is carrying oneweet iemand wie hem dan op zak heeft of bij welke missie plaatje van de machete is hier te vinden:Machete Ik denk dat niemand hem heeft op straat ik denk in een missie maar ik heb hem nog niet gezien maar ik ga even voor je zoeken momentje.Edit:Ik heb gezocht maar kon niks vinden sorry maar misschien kom je hem in een missie tegen veel succes. Bewerkt: 14 september 200816 jaren door ASPHALT
Geplaatst: 26 april 200619 jaren comment_400304 Ik denk dat niemand hem heeft op straat ik denk in een missie maar ik heb hem nog niet gezien maar ik ga even voor je zoeken momentje.Edit:Ik heb gezocht maar kon niks vinden sorry maar misschien kom je hem in een missie tegen veel succes. Ik ben dat mes in ieder geval nog in geen enkele missie tegengekomen, ook niet op straat.
Geplaatst: 26 april 200619 jaren comment_400640 Dat mes heb ik ook nog nooit gezien, er is natuurlijk wel het gewone 'knife' en/of de Katana. Hier is de link over de verschillende wapens uit gta LCS op wikigta: >>>klik<<<, maar (There is currently no text in this page)[/font]
Geplaatst: 26 april 200619 jaren comment_400651 Ga naar Torrington bij de Politie Station steel daar een Police Enforcer en dan doe de missie vigilante en dan heb je gasten in de auto's wat jij moet rammen en die hebben machete's.
The machete is a large, havy bladed knife that van be used to refine the overay tall. This waopon van only be obtained if you take out someona who is carrying one
weet iemand wie hem dan op zak heeft of bij welke missie
plaatje van de machete is hier te vinden:Machete