DJ-TQM Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 ik heb een vraag, ik heb godfather bijna uitgespeeld, alleen moet ik nog iets met executive earns ofzo? wat is dat? en er staat dat ik nog een savehouse moet kopen maar volgens mij heb ik alles Reageren
henk__l Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 ik heb geen idee maar ik heb ook een vraagje. waar zit de barbershop waar monk's zit? Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Hallo TQM Leuk dat je de godfather hebt, heb ik ook en heb hem helemaal kunnen uitspelen. Executive earns zijn executiestijlen die je moet voltooien. Volgens mij heb je ook al de compounds vernietigt, dus zul je je vijanden moeten opzoeken. Dit doe je door voor de auto te staan en erop te schieten met een licht pistooltje. Als je even geluk hebt spring er misschien een Tattaglia, Barzini, of een Stracci uit. Voorheen moet je medefamilie aflijden door ergens te gaan staan bij een winkel en te schieten op de grond. Heb je een vijand gevonden, probeer hem te executeren. Sla hem eerst verrot voordat hij dood is, en executeer hem dan. Dat van die schuilplaatsen is een bug. Heb je alles klaargekregen, blaas dan een paar kluisjes op. Nadien krijg je een nieuwe opdracht dat je naar ergens moet rijden voor een "Belangrijke Vergadering" Moest je nog problemen hebben Pm me dan even. Zet er dan ook welke executiestijlen je nog moet voltooien Veel plezier Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2006 maar ik heb em nu uitgespeeld. bedankt voor alle info! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.