Jump to content

Wie wil de andromada zonder cheats


Fuffie

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ruurd31

    4

  • Fuffie

    3

  • Stan O.

    3

  • Typhoon

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dit kan je makkelijk met een trainer doen!

Hier vindt je wel een goede, je drukt bijvoorbeeld op shift-3 en er spawnt een voertuig je kan ook een Andromada kiezen.

Verder zijn er bij die trainer nog vele andere functies.

Om hem te "instaleren" moet je gewoon de SA Trainer, die in de .Zip file zitten in je GTA SA map zetten.

Dan start je de trainer op en druk je op lauch, dan ga je terug naar het bureaublad, en drukt dan bij de trainer op de knop info, daar zoek je Spawn Vechicles op, je scrollt een beetje naar beneden en dan kan je uitzoeken wel voertuig je wil spawn daar kan ej de Andromada ook kiezen.

Succes.

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, maar naar mijn weten is er echt geen mogelijkheid om een Adromada te krijgen. Je kan wel een AT-400 krijgen, en dat is ook een grote vliegtuig(Hier is meer informatie waar je de At-400 kan vinden enzo) Maar een Adromada kan je nergens vinden in GtaSanandreas, tenzij je cheat of mods gebruikt. De Andromada kan je ook maar 1 keer bewonderen bij de missie ''Stormaway''

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een manier :

pak een minigun en start dan de missie stoway

schiet met je machinegeweer het vliegtuig uit de lucht en zet hem in je hanger save en je hebt de andromada

ik hoop voor je dat het lukt

greetz GTASUPAFreak

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een manier :

pak een minigun en start dan de missie stoway

schiet met je machinegeweer het vliegtuig uit de lucht en zet hem in je hanger save en je hebt de andromada

ik hoop voor je dat het lukt

greetz GTASUPAFreak

Hoe wil je dat ooit doen? Je start op een moter het vliegtuig heeft een voorsprong, dat haal je nooit, en als je hem neerschiet ontploft hij waarschijnlijk, dit heeft geen zin lijkt me.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een manier :

pak een minigun en start dan de missie stoway

schiet met je machinegeweer het vliegtuig uit de lucht en zet hem in je hanger save en je hebt de andromada

ik hoop voor je dat het lukt

greetz GTASUPAFreak

Fantasie? Geloof er nix van dat dat lukt..Als je uit de lucht schiet ontploft ie dus heb je er nix aan en hij past niet in je hangar :puh::schater:

Link to comment
Delen op andere websites

In die missie kan je hem wel krijgen, alleen zeker niet met die manier die net genoemd werd. Ik had begrepen dat je iets van alle auto's ontploffen, die cheat moet gebruiken. Zodat het vliegtuig tot stilstand komt te staan. En dan kan je erin. Maar je kan er trouwens alleen maar in en er niet mee vliegen. Mja... dit is met cheats, of je zou het met een trainer moeten doen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een manier :

pak een minigun en start dan de missie stoway

schiet met je machinegeweer het vliegtuig uit de lucht en zet hem in je hanger save en je hebt de andromada

ik hoop voor je dat het lukt

greetz GTASUPAFreak

Hoe wil je dat ooit doen? Je start op een moter het vliegtuig heeft een voorsprong, dat haal je nooit, en als je hem neerschiet ontploft hij waarschijnlijk, dit heeft geen zin lijkt me.

volgens mij kan het wel want dan schiet je andromada neer en dan duw je het wrak in de hangar want alles wat in een garage komt en de deur gaat dich en open dan is hij weer helemaal heel

Link to comment
Delen op andere websites

..en zou je met een dozer zo'n groot vliegtuig in je hangar krijgen?

...en hierboven staat dat de andromeda niet in je hangar past...

(niet kwaad bedoelt hoor ;) )

Bewerkt: door gtagangster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...