Jump to content

Wie wil de andromada zonder cheats


Fuffie

Recommended Posts

Dat wat ikt zeg is misschien wel mogenlijk ja, maar het lijkt me heel moeilijk.

Je kan de andromade ook gewoon krijgen door tijdens de missie stowaway in de cutscene (voor cj op de motor springt) de code alle voertuigen ontploffen cheat te doen. Cj staat nu naast de motor, en de andromeda is weer heel, maar hij zal stil staan. Je kan er nu wel in gaan, alleen loopt je spel dan half vast. Je kan niet vooruit of achteruit, en ook niet uitstappen. Je moet je spel nu herstarten.

Dat van die minigun is wel degenlijk mogenlijk hoor :Y Je kan hem alleen niet met bijv. een dozer in je garage duwen, omdat de staart gewoon te hoog is. Je zou hooguit met mods de staart unsolide kunnen maken, maar dan kan je net zo goed de n00bmode nemen :) Hier een filmpje:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ruurd31

    4

  • Fuffie

    3

  • Stan O.

    3

  • Typhoon

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 5 maanden later...
D'r is een manier, maar je moet erg vlugge vingers hebben. Of je hebt een keybinder :puh: Ik heb dit ergens op GTAForum gelezen, maar ik weet niet waar meer :puh:

1: Ga naar Grove Street, en save daar.

2: Ga naar buiten en kijk naar de lucht, er zal een groot vliegtuig moeten zijn. Heeft die kleuren, dan zit je goed. Heeftie geen kleuren, dan moet je nog een keer naar buiten gaan, totdat er wel een Andromada is.

[Het volgende stukje moet je erg snel doen]

3: Voer nu de cheat in dat ALLE voertuigen ontploffen, zodat de Andromada ook ontploft. Maar vliegtuigen kunnen nog een stuk doorvliegen voordat ze echt exploderen. Dus je hebt nog wat tijd.

4: Spawn een Hydra, en vlieg ernaartoe.

5: Spring uit de Hydra boven de Andromada, zodat je erop kunt landen of vallen. (Dit is mogelijk aangezien het in een missie ook lukt)

6: Ga nu naar binnen.

7: Voer nu snel de cheat in dat alles weer gerepareerd is.

Klaar! Je hebt het vliegtuig. En nu kun je het nergens kwijt. :puh:

ik heb em nu door de missie stowaway maar ik kom niet vooruit. het enige wat ik met dat ding kan is de laadklep open en dicht doen

oo ja, en dat plaatje hierbove is een antonov 225-miryaa ofzowiets

Bewerkt: door bobcat
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...