Jump to content

sims 2 vraagje

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb het spel een keer van een vriend geleent (binnen vijf minuten weer terug gegeven).

Volgensmij staan er ergens opdrachten, oftwel: hoe je sims willen dat jij ze behandelt!

Als je die opvolgt krijg je vanzelf nieuwe kleding!

Geplaatst:

Nou, als je het verhaal speelt van sims 2, kom je in verschillende decors, en krijg je soort van opdrachten, zoals bijvoorbeeld: geef een feestje.Met opdrachten kun je kleding, kapsels , meubels en meer vrijspelen :*D

Geplaatst:
Ik heb het spel een keer van een vriend geleent (binnen vijf minuten weer terug gegeven).

Volgensmij staan er ergens opdrachten, oftwel: hoe je sims willen dat jij ze behandelt!

....Dan speel ik nieuwe locaties open maar steeds geen nieuwe kledij :cab:

Geplaatst: (bewerkt)

....Dan speel ik nieuwe locaties open maar steeds geen nieuwe kledij :cab:

dat klopt, je moet alle opdrachten doen eerst, dan speel je nieuwe locaties vrij, maar door meer en extra opdrachten te doen, ook kleding, meubels etc. :*D

je speelt het ook vrij als je met een story-karakter 100 procent liefde hebt ;)

Bewerkt: door slimmeke1

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...