The General Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 (bewerkt) Het klinkt misschien raar maar ik denk dat ik de oplossing heb voor PC die GTA SA makkelijk aan kunnen maar het niet doen. Als je zeker weet dat je systeem hem aan kan maar hij valt steeds uit (En nog meer van die kuren) dan installeer -->DiT<-- programma eens. Ik had namelijk hetzelfde probleem dat mijn hele pc gewoon uitviel onder het introductie filmpje (zoals eerder te lezen is ...ergens...) en na de installatie van dit programma loopt hij als een zonnetje! PS: Je moet het een en andere invullen als je dat programma wilt downloaden maar volgens mij doen ze er niks mee Succes & laat ff horen of het voor jullie ook werkt General Sj Bewerkt: 25 april 2006 door General Sj Reageren
The General Geplaatst: 8 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) ?? Ik snap het niet werkt dit soms bij niemand??? Edit: Sorry voor de dubbelpost Bewerkt: 8 mei 2006 door General Sj Reageren
killerfragger Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 zou dit programma werken bij ander dingen heb zelf een spel die me pc aan kan maar het niet doet zodra die met het laden klaar is gooit hij hem weg Reageren
The General Geplaatst: 13 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Meestal zit dit progie standaard op je pc maar installeer je XP ofso een keer opnieuw dan is het weg. Je kunt het altijd proberen, het kan nooit kwaad Suc6 Reageren
killerfragger Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 geprobeer het werkt niet bij mijn is zelf veel erdere weg gevallen dan anders maar bespaart me tijd ben ik sneller weer bij windos heb me spel maar gedeinstallerde k... spell Reageren
The General Geplaatst: 13 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Welke game is het dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.