Goliat Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 (bewerkt) Ik heb net een sig gemaakt, ik vind 'm eigenlijk niet zo mooi maar mischien heeft iemand tips? M'n oude naam: daviha staat er trouwens op. Bewerkt: 25 april 2006 door Goliat Reageren
Blaatschaap Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Ik vind hem wel mooi zo. Misschien dat je 'daviha' in een andere (of lichtere/donkere) kleur doen. En het randje om de sig; ik zou het persoonlijk mooier vinden als dat in één kleur is. Maar verder is 'ie mooi Reageren
Big-Bear Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 En je render moet wat meer inblenden, ik vind het stukje tekst ook niet mooi, evfenals de border eromheen, als je dit verbeterd had was hij wel mooi, dus momenteel sta ik op een: 6.6/10 Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 alleen de naam is niet zo goed te lezen, voor de rest is ie goed! Reageren
Dago58x Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Ik vind het gewoon mooi Er is niks mis mee in dit sig je krijgt van mij een 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.