~Mario~ Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) Ik heb pas geleden norton 2006 gekocht, maar naar het installeren Krijg ik de engelsie versie mijn vraag dus:Hoe kan ik de Nederlandse versie krijgen? Kan ik die misschien ergens installeren? Bewerkt: 26 april 2006 door searagent
RonaldVC Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Meestal kan je de taal bij de installatie kiezen. En vaak is dat in het beginstadium, zodat de installatieprocedure ook in die gekozen taal uitgevoerd wordt. Ik denk niet dat je nu nog naderhand de taal kan veranderen. Dus als ik jou was zou ik Norton even opnieuw installeren en even rustig alle stappen van de installatie doorlezen. Meestal (bij mij ook) gaat de installatie met een paar snel op "ok" drukken zodat het snel geïnstalleerd is. Dus waarschijnlijk heb je de stap van de taalkeuze gemist. Lees de documentatie nog even door en kijk of je tijdens de installatie de taal kan kiezen. Zoja, herinstalleer het programma even en je bent klaar...
~Mario~ Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) Dan heb ik nog 3 vragen! 1. Moet ik dan ook weer helemaal opnieuw die updates installeren van norton live update? 2. Is de personal firewall die ik er niet bij heb geinstalleerd, wel handig om te installeren? 3. Kijk deze site: http://www.symantecstore.com/dr/v2/ec_main...antec&sid=27683 Zou het handig zijn om deze dingen allemaal te installeren? Bewerkt: 26 april 2006 door searagent
RonaldVC Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Dan heb ik nog 3 vragen!1. Moet ik dan ook weer helemaal opnieuw die updates installeren van norton live update? Lijkt me wel ja, want je installeerd een compleet cleane versie van Norton, dus zonder updates. Maar dat is ja zo gepiept. Even kiezen voor updaten, en je bent klaar. 2. Is de personal firewall die ik er niet bij heb geinstalleerd, wel handig om te installeren? Ligt eraan of je al een andere firewall hebt draaien. Meestal gaan twee firewall gelijktijdig niet goed samen. Dus als je geen andere firewall hebt, zou ik het zeker weten aanraden om te doen.. 3. Kijk deze site: http://www.symantecstore.com/dr/v2/ec_main...antec&sid=27683 Zou het handig zijn om deze dingen allemaal te installeren? Dat zijn allemaal trailversies voor 15 dagen. Het heeft weinig nut om die allemaal te downloaden en te installeren aangezien je al een volledige versie van Norton hebt gekocht. Dus ik zou die moeite niet nemen. Zet Norton gewoon op automatisch updaten en het programma is gewoon altijd up to date zoals ze zeggen....
~Mario~ Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) Oke bedankt, Maar is die cd die ik heb alles in 1? En dat komt mooi uit met die firwall want ik gebruik gewoon windows firewall! Maar nu heb ik nog een probleem:Als ik naar confugiratiescherm>en daarna de optie beveiliging aanklik. Staat er altijd van windows firewall ingeschakeld virusscaner ingeschakeld.Maaar dat staat er nu ineens niet meer.Er staat het beveiligingscentrum is momenteel niet beschikbaar omdat de securty center niet is gestart of gestopt.Hoe kan dat? Bewerkt: 26 april 2006 door searagent
RonaldVC Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Ten eerste weet ik natuurlijk niet welke versie van Norton jij gekocht hebt, dus ik weet ook niet precies wat er allemaal aan beveiligingssoftware bij in zit.. Maar dat kan je wel op de verpakking of in de documentatie zien. En dat het Windows-beveiligingscentrum is uitgeschakeld of gestopt is logisch, omdat de beveiliging is overgenomen door Norton. Ook dat is waarschijnlijk aangegeven tijdens de installatie van Norton.
~Mario~ Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) Ooh maar ligt dat niet eraan omdat ik service pack nog niet heb geinstalleerd? en ik gebruik deze versie:Norton anti virus 2006 meer niet is dat goed? Hierzo een plaatje ervan. Bewerkt: 26 april 2006 door searagent
RonaldVC Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Ooh maar ligt dat niet eraan omdat ik service pack nog niet heb geinstalleerd?en ik gebruik deze versie:Norton anti virus 2006 meer niet is dat goed? Hierzo een plaatje ervan. Nee, dat ligt niet aan het Service Pack van Windows.. Windows heeft een alternatief antivirusprogramma gededecteerd en heeft het beveiligingscentrum uitgeschakeld.En wat ik lees op de site van Norton beschermd jouw programma tegen virussen, spyware, adware en dergelijke.. En dat doet hij automatisch.. Lijkt me goed toch?
~Mario~ Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) Oke dus nog even alles op een rijtje: 1. Ik hoef verder niets meer te installeren van Norton? 2. Ik gebruik de programma,s spybot en adware is dat nog nodig? 3. Kan ik dat dan niet toepassen van dat beveiligen? Bewerkt: 26 april 2006 door searagent
RonaldVC Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) Oke dus nog even alles op een rijtje: . Ok, voor alle duidelijkheid..1. Ik hoef verder niets meer te installeren van Norton? Zorg gewoon dat Norton regelmatig ge-update wordt, zodat hij blijft beschermen tegen de nieuwste bedreigingen. 2. Ik gebruik de programma,s spybot en adware is dat nog nodig? Je kan meerdere anti-spyware programma's laten draaien, dat doet Hitman Pro immers ook. Voor optimale beveiliging kan je die programma's gewoon laten draaien. Hou er wel rekening mee dat dat wat extra geheugen vraagt, maar veel zal je daar niet van merken... Bewerkt: 26 april 2006 door RonaldVC
~Mario~ Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) Dan laat ik die 2 programma,s er wel opstaan tenzij je zegt dat het een ongeluk er brengt. Maar kan dat niet worden verandert bij het confugieratiescherm en beveiliging? Bewerkt: 26 april 2006 door searagent
RonaldVC Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Dan laat ik die 2 programma,s er wel opstaan tenzij je zegt dat het een ongeluk er brengt.Maar kan dat niet worden verandert bij het confugieratiescherm en beveiliging? Windows heeft een alternatief antivirusprogramma gededecteerd en heeft het beveiligingscentrum uitgeschakeld. Geen zorgen dus. Norton heeft de taken van het Windows Beveiligingscentrum overgenomen, daarom is het uitgeschakeld..
~Mario~ Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Maar dat betekent dan toch niet dat ik geen firwall meer heb?
RonaldVC Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Maar dat betekent dan toch niet dat ik geen firwall meer heb?Ik raad je aan even het boekje en de verpakking van Norton te lezen, om zeker te zijn wat het programma allemaal wel en niet doet. Ik weet dus niet zeker of Norton ook een firewall heeft, maar dat is ongetwijfeld terug te lezen in de documentatie die erbij zit.Zit er geen firewall bij, wat ik niet vermoed, kan de Windows Firewall gewoon weer inschakelen.... Maar nogmaals, lees eerst even goed het boekje door, of de readme, want daar staat een heleboel informatie in. Ook wat het programma allemaal doet, en wat je er nog bij kan blijven draaien...
~Mario~ Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Er zit geen firewall bij nee! Maar dat bij die beveiliging hoe kan ik die securty dan weer goed zetten?
Recommended Posts