Dutchy3010 Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 Ik stem voor Goliat! gewoon erg mooi gedaan!
RonaldVC Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 Ik stem op Silverwing. Geweldige signature! Hoe die verschillende kleuren ogen je doordringend aankijken.. Heel gaaf. Verder is de tekst mooi gedaan, moet ook niet opvallen bij een sig zoals die. Mooi werk, dikke 10. Die van Goliat vind ik ook goed gelukt, maar die heeft toch nog een paar kleine aanpassingen nodig in mijn ogen. Maar dat heb ik dat topic waar je hem geshowed hebt al verteld. Dus als ik beide sigs met elkaar vergelijk, komt die van Silverwing als winnaar uit de bus. Stem dus voor Silverwing.
Mania-92 Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Silverwing, Die van Goliat vind ik gewoon... hoe zeg ik het... te druk. Die van SW daarintegen is lekker rustig en mysterieus.
Dizzee Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Silverwing: - iets te simpel, maar simpel kan ook mooi zijn - Er is goed met licht gewerkt waardoor er diepte inzit, dus er zit meer realiteit in. Goliat: - mooie kleuren - iets te fel - sommige stukken zijn teveel gesharpened Stem: Silverwing
Flame^ Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Silverwing obviously. Die van Goliat is veel te fel en een beetje te standaard. Render, wat kutten met de opties, nee niet mijn smaak. Silverwing
Ruurd31 Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Stem - Silverwing Ik vind die van Goliat zeker mooi. De achtergrond is leuk, alleen ik denk dat je het soms iets te vel hebt gedaan. Ik ben zeer enthousiast over je plaatje hoor. Ziet er goed uit, alleen dat poppetje. Het lijkt erop dat die erbovenop is gezet. Gewoon boem-pats, daarom vindik het hem net onder de maat. Gewoon, het lijkt in mijn ogen wat te nep. Ik stem op Silvewring omdat: Hij lijkt echt, is netjes inelkaar gebreid en redelijk simpel maar wel origineel. Leuk dat je mijn hoofd wou gebruiken ^^, nu is die echt super. Daarom stem ik op je. Nee grapje, gewoon netjes. Die ogen zien er mooi uit, en net dat stukje haar. Geweldig gewoon. Daarom vote ik op jou SIlverwing!
Slimm Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Battle afgelopen, winnaar Silverwing. 1 Punt voor jou, 1 eraf bij Goliat. Closed.
Recommended Posts