Jump to content

Mountain Bikers in LS

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey iedereen,

Ik was in LS vlakbij het vliegveld om auto's te testen, keek ik de rechterkant op, reden er ineens 2 mountainbikers, ik heb nooit van m'n leven in San Andreas iemand op een mountain bike zien rijden :?

(zie bijlage voor screen, weet niet of ie t doet :sst: )

Bewerkt: door italia_juju
Hey iedereen,

Ik was in LS vlakbij het vliegveld om auto's te testen, keek ik de rechterkant op, reden er ineens 2 mountainbikers, ik heb nooit van m'n leven in San Andreas iemand op een mountain bike zien rijden :?

(zie bijlage voor screen, weet niet of ie t doet :sst: )

De bijlage doet het niet. :N

En die Mountainbikers vind ik helemaal niet zo vreemd hoor. Ik heb zelf al wel vaker mountainbikers in San Andreas gezien, hoor. ;)

't Is toch ook gewoon iets heel normaals, niet? ;)

Bewerkt: door Pietje //

Het is heel normaal dat je mountainbikers hebt gezien hoor. Ze fietsen nooit in de stad, maar altijd op de heuvelachtige gebieden, zo rond de Mount Chilliad.

Bewerkt: door LucasV
Geplaatst:

Ze rijden zeer veel op het platteland,vooral bij Mullholand.Alleen als je een mountain bike zoekt zijn ze er niet net zo als je een politie auto zoekt.

Geplaatst:

Vooral in de buurt van Verdant Blufs zie je veel mountainbikes. Op het platteland zie je veel gewone fietsen. En in Los Santos zie je veel BMX'en. Ook en Mullholland kom je vaak BMX'en en Mountainbikes tegen.

Geplaatst:

Ik heb ze in de buurt van de vliegveld gezien.

Hoe moet je trouwens, een bewerkte screen hier posten, bij imageshack lukt 't ook al niet :(

Geplaatst:

Ze rijden ook wel gewoon in LS rond maar niet zo veel!!

Ik kom ze soms wel tegen maar in LS zie je meestal een BMX en een City Bike z'n relaxe bike!! :*D

MvG. Room is now Respect!

Geplaatst:

Voor mij was 't de eerste keer dat ik iemand anders zag mountain biken, het waren ook 2 precies dezelfde mannetjes.

Maar hoe moet ik nou een bewerkte screen hier posten?

Geplaatst:
Hoe moet je trouwens, een bewerkte screen hier posten, bij imageshack lukt 't ook al niet :(

Sla je screen in het vervolg als JPG op, dan is de screen kleiner en kan je 'm wel uploaden met

imageshack.us. :)

Geplaatst:

Zeker omcirckeld omdat je bang was dat we ze over het hoofd zouden zien :schater:

De plek van de mountainbikers is ongewoon, maar mountainbikers komen vaker voor.

Geplaatst:
Ik vind het niet meer als normaal hoor, want in de 'echte' wereld zie je toch ook wel eens mountainbikes?

Jah oke maar dat pakje staat een beetje dom bij zulke gassies.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...