DJ Vincento Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) Ik heb True Crime gekocht,en geinstalleerd maar hij werkt niet.Er komt zo'n berichtje in beeld met Rapport Verzenden/Rapport niet verzenden (de bekende foutmelding in Windows XP) Het heeft er niet mee te maken dat mijn computer niet meer voldoet,hij draait San Andreas en Need For Speed most wanted moeiteloos met maximale graphics terwijl die veel meer van je videokaart vragen. Weet iemand waar het wel aan kan liggen of wat ik fout kan hebben gedaan tijdens de instalatie?Ik zou het spel wel heel erg graag willen spelen. Bewerkt: 26 april 2006 door DJ Vincento Reageren
twaka Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 (bewerkt) Heb je al geprobeerd hem opnieuw te installeren? Als je geluk hebt werkt hij dan wel! Verder kan ik je jammer genoeg niet helpen Bewerkt: 27 april 2006 door twaka Reageren
Flitskikker Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 (bewerkt) Doe eens rapport verzenden, en dan als ie klaar is op Meer informatie (ofzo, in ieder geval iets in het blauw en onderstreept). Misschien dat ie een probleemoplosser heeft. Ik had het ook eens twee keer. De eerste keer heeft ie een probleemoplosser gevonden en hem gemaakt. De tweede keer kon ik het spel verkopen. Bewerkt: 27 april 2006 door flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.