Svenie Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Heey iedereen,ik heb de zoekfunctie gebruikt en ik kon geen antwoord op mijn vraag vinden. Mijn vraag is:Ik heb fraps,maar als ik de opame start voor een filmpje dan begint hij wel maar dan loopt men spel héél langzaam verder.En als ik dan later de opname's bekijk is dat ook langzaam.Weet iemand wat ik hieraan kan doen. Alvast bedankt,svenie Reageren
Wazuup Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) Je zegt zelf al dat het het zoveelste topic over Fraps is, waarom post je het dan niet ff in zo'n topic? Antwoord op jouw vraag: Je pc kan niet filmen en het spel draaien tegelijk. Volgens mij is daar niks tegen te doen, op je pc uitbreiden na natuurlijk Bewerkt: 26 april 2006 door Wazuup Reageren
Jarno Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 Of bij Opties van Fraps de instellingen wijzigen. (Zie bijlage) Reageren
Blu3ice Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Heey iedereen,ik heb de zoekfunctie gebruikt en ik kon geen antwoord op mijn vraag vinden.Mijn vraag is:Ik heb fraps,maar als ik de opame start voor een filmpje dan begint hij wel maar dan loopt men spel héél langzaam verder.En als ik dan later de opname's bekijk is dat ook langzaam.Weet iemand wat ik hieraan kan doen. Alvast bedankt,svenie Waarom gebruik je nou niet de zoekfunctie? Reageren
X-TX Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Heey iedereen,ik heb de zoekfunctie gebruikt en ik kon geen antwoord op mijn vraag vinden. Mijn vraag is:Ik heb fraps,maar als ik de opame start voor een filmpje dan begint hij wel maar dan loopt men spel héél langzaam verder.En als ik dan later de opname's bekijk is dat ook langzaam.Weet iemand wat ik hieraan kan doen. Alvast bedankt,svenie Waarom gebruik je nou niet de zoekfunctie? Heb je zijn post wel goed gelezen? Hij heeft het al gebruikt. In elk geval, ik denk dat je computer niet goed genoeg is om te filmen én de spel te kunnen draaien. Want filmen en spelen vraagt méér dan je zou denken. Je videokaart moet namelijk de textuur en alles op je scherm brengen én dat nog eens op te slaan in een bestand. Daarom zijn Fraps bestanden altijd zo groot omdat Fraps geen tijd heeft om ze klein te maken. Reageren
Svenie Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2006 (bewerkt) Ok bedankt iedereen. Jullie waren een grote hulp. Ik kan nu wel filmen op de laptop,dus dat is al een vooruitgang. Bewerkt: 29 april 2006 door svenie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.