meetlat Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) Ik doe in itunes in de bibliotheek een paar nieuwe liedjes en ik kies BESTAND - NUMMERS OP JEROEN'S IPOD BIJWERKEN en dan staan ze er niet bij :s en als ik alles uit de bib wegdoe en ik die bijwerken dan staat alles nog op m'n ipod... hoe kan ik 'm wissen en dan trg alles er opzetten ??? Yu mensen, 't is al opgelost.. Bewerkt: 26 april 2006 door meetlat Reageren
Blu3ice Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) Ik doe in itunes in de bibliotheek een paar nieuwe liedjes en ik kies BESTAND - NUMMERS OP JEROEN'S IPOD BIJWERKEN en dan staan ze er niet bij :s en als ik alles uit de bib wegdoe en ik die bijwerken dan staat alles nog op m'n ipod... hoe kan ik 'm wissen en dan trg alles er opzetten ???Yu mensen, 't is al opgelost.. Je kan je ipod resetten (middenbolletje + MENU), pc opnieuw opstarten, ipod opnieuw installeren, ipod formatteren,... Omdat het laatste wat drastisch is, zou ik beginnen met de andere mogelijkheden uit te proberen. EDIT: ik zie nu pas dat je eronder getypt hebt dat het al opgelost is. Sorry hiervoor. Bewerkt: 1 mei 2006 door Blu3ice Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.