frank456 Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik gedownloade maps in vice city kan zetten, om het een beetje leuk(er) te maken met wat fun maps Reageren
Flitskikker Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Kijk hier maar even rond. Daar willen ze je graag helpen. Reageren
Typhoon Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Hey Frank, Welkom op het forum. Het eerste wat je moet doen is een mod downloaden, van die map mods vindt je op vele gta sites, ik heb hier een paar goede: Klik en Klik, ik heb je gelijk naar de map mods sectie gestuurd. Dat zijn niet allemaal nieuwe maps, maar veel nieuwe textuurs voor gebouwen, en soms zit er een eiland bij, of een ander iets. Er zijn ook nog zogenaamde Total Conversion mods, die veranderen meestal een groot deel of de VC map helemaal. Die kan je hier vinden. Bij die mods zit een Readme (Leesmij) daar staan meestal de info in hoe je een mod moet instaleren. Dit doe je met bepaalde progamma's, een bekend en veel gebruikt progamaa is IMG Tool, die kan je hier downloaden. Je moet je wel even inloggen, dat kan volgens mij met dezelfde naam en wachtwoord als hier op het forum. Lees de Readme even goed door om te kijken wat je doen moet om die mods te instaleren. Die mods zitten meestal in een .Zip file die moet je even openen met Winrar, die kan je hier downloaden. Succes, als je nog vragen hebt stel je ze maar. BTW: Kan een mod dit verplaatsen naar het modding fora? Reageren
frank456 Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) als ik gta3 dan heb geladen in img mod dan en ik wil die dingen toevoegen in img mod dan zegt die file acces denied, wat moet ik doen (hij is al van alleen lezen af) Bewerkt: 26 april 2006 door frank456 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.