Jump to content

auto op slot

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Je bedoeld waarschijnlijk dat er een wagen op slot staat die je graag wil . :)

Je kan die niet openkrijgen,of toch wel loop een eindje van de wagen en kom terug kijk nu als hij open is.(weet niet zeker als het lukt)

Je kan hem ook op deze manier openen:duw hem naar je dichtsbijzijnde garage en laat de poort dichtgaan,ga nu de garage in en de wagen is open.

Lukt dit niet zorg dat je een Towtruck hebt,rij die wagen dan ook naar je garage en doe het zelfde als hier boven en dan is die ook open.

Veel succes. :cya:

Bewerkt: door svenie
Geplaatst:

Wat eigenlijk handiger is, is dat je 'm inderdaad met de Tow-Truck in een garage doet, maar dat je 'm als de auto in de garage is 'm dan laat ontploffen. Loop dan weg zodat de garage dicht gaat en loop weer terug om 'm open te doen en je Auto is helemaal heel van het slot af. :)

Geplaatst:
hey....kun je ook een auto open maken als hij op slot zit...help me zodat k verder kan!!!!

Waarschijnlijk moet je een auto importeren. Daarvoor hoef je niet persée een Trow-Truck of een tractor voor te gebruiken. Je moet gewoon een paar keer op de benzine dop schieten, dan explodeert de wagen. Als je dan het spel weer laad, dan rijd je er weer heen. Nu is de kans té groot dat hij niet meer op slot staat. Je kunt hem dan zo pakken, staat de auto wel op slot? Dan schiet je hem weer kapot. Na meestal 1 keer de auto opblazen, dan kun je erin. Soms is het ook wel 2x!

Geplaatst:

Ergens in het begin van San andreas, heb je een missie dat je moet racen met lowriders. En op het einde van die race staan al die mooie lowriders daar nog. Ik wou zo graag die witte hebben voor in mijn garage. Ik nam een geweer en schoot degene die erin zat in zijn hoofd, hij doet dan de deur voor jou open en valt dan dood op de grond. Niet echt een vriendelijke manier maar het lukt :bonk::bonk:

Geplaatst: (bewerkt)

hey laura-lucas!

Ik heb ook nog een tip voor je. Als je de missie ''555 WE Tip'' heb gehaald, is de Valet uniform verkrijgbaar bij alle savehouses(hier is meer informatie over de missie) dan trek dat Valet uniform aan en dan kan je in alle auto's die met een slot is. ik weet niet zeker of het echt zo is, want ik had een keer gelezen op het forum. Als het niet zo is raad ik je aan om te post van boven te lezen.

Succes!

Bewerkt: door Barcelona
Geplaatst:

Dat lukt niet alijd, bij de Combine dinges (dat maaiding op het platteland), heb ik een menneke eruit gesniperd, maar de deur was nog steeds dicht.

Geplaatst:

Er is een missie met een helikoper met zo'n magneet eraan (die je ergens moet stelen om later een beveiligde bus mee te jatten). Die staat later ook op je vliegveldje. Maar helaas zit dat magneetje er dan niet meer aan. Anders kon je daarmee auto's weghalen. Eigenlijk best jammer dat dat niet kan.

Geplaatst:
Dat lukt niet alijd, bij de Combine dinges (dat maaiding op het platteland), heb ik een menneke eruit gesniperd, maar de deur was nog steeds dicht.

Dat komt vast erdoor dat je niet snel genoeg was voor intestappen. Als je hem eruitschiet, dan valt hij er natuurlijk uit, maar daarna gaat de deur weer dicht. Zo lukt het wel.

Geplaatst:

m,et een keting zaag er proberen uit te ramen en doe daN EEN CHEAT EN STAP UIT EN JE AUTO ZIT WEER OP SLOT

Geplaatst:

Het Valet Uniform werkt WEL! (iig bij de PS2 versie) Trek het aan en ga dan naar de auto die op slot zit, nu kan je erin. Dit heb ik ook zelf ondervonden met de Slamvan voor de export.

Geplaatst:
Het Valet Uniform werkt WEL! (iig bij de PS2 versie) Trek het aan en ga dan naar de auto die op slot zit, nu kan je erin. Dit heb ik ook zelf ondervonden met de Slamvan voor de export.

Niet altijd, ik probeerde met het Valet Uniform aan de Infernus te stelen, maar dat ging niet. Maar toen reed er een andere langs, die heb ik toen maar gestolen :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...