Big Boss Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Dat werkt volgens mij niet, de dueren gaan er alleen maar uit als de auto's open zijn. Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 ik vind het jammer dat je niet gewoon op het slot kan schieten en dat de auto open is, maarja weer iets voor de volgende gta Reageren
Robin2130 Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Dat werkt volgens mij niet, de dueren gaan er alleen maar uit als de auto's open zijn. Dat is bij mij niet zo. Als ik een auto zie staan en die is op slot, kan ik gewoon die deur eruit slopen. Maar ik kan er dan niet mee weg rijden, best wel vreemd eigenlijk. Reageren
Little Mister Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Ik kan me deuren er ook nooit uit slopen. Ik heb het best vaak geprobeerd met een bat of met de handen. De deuren raken alleen beschadigd verder niks. In VC kon dit wel maar in SA niet volgens mij. Bij mij niet dan. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Ik kan me deuren er ook nooit uit slopen. Ik heb het best vaak geprobeerd met een bat of met de handen. De deuren raken alleen beschadigd verder niks. In VC kon dit wel maar in SA niet volgens mij. Bij mij niet dan. wel slecht van R* ik hoop dat ze in gta IV er toch iets aan gaan doen Reageren
tom Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Ik kan me deuren er ook nooit uit slopen. Ik heb het best vaak geprobeerd met een bat of met de handen. De deuren raken alleen beschadigd verder niks. In VC kon dit wel maar in SA niet volgens mij. Bij mij niet dan. in vice city gaat het ook niet , en gta 3 kan je de auto niet eens raken Reageren
Donwell Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Lol , ik pak altijd een vrachtwagen en probeer die deur eruit te rammen Als een auto op slot staat kun je rammen wat je wil, de deur gaat er niet uit. Wel als hij niet op slot staat... Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Met een kettingzaag erdoor heen boren lukt wel. Als je net zolang met de kettingzaag erop ramt, dan valt de duer ervanzelf uit en kun je erin gaan zitten. Dit was me laatst nog gelukt bij de missie Cesar Vialpando. Als je deze missie haalt, dan sta je naast je auto waarin je gebunny-hopt hebt. Soms staat je auto dan op slot en soms niet. Bij mij was dat eens zo, toen kon ik zo de deur eruit rammen met de ketting zaag, en erin wegrijden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.