rival Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) kan je bij gta op de xbox ook je eigen muziek afspelen? ik kan hier NERGENS info over vinden. alleen voor de pc. gaat over san andreas Bewerkt: 26 april 2006 door rival Reageren
Typhoon Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Nee, dat is niet mogelijk, er is geen functie om eigen Mp3's op je Xbox te zetten. Op je pc is het wel mogelijk, maar op Xbox en Ps2 niet. Jammer genoeg Je moet je maar vermaken met de orgineele radiozenders. Reageren
rival Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2006 oke thnx! dan gun ik google weer wat rust! Reageren
nick11123 Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 er is wel een bestand dat je bij Sanandreas op de Ps2 je eigen muziek op kan zetten het heet Sanandreas Radio maar je moet een DVD brander hebben en bij mij deed hij het niet maar voor de Xbox weet ik het niet Reageren
Little Mister Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Maar dat is alleen dat je op je computer heel de radio kan afluisteren... Reageren
Death333 Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) ZeKer dat je je Eigen muziek kunt doen!! dat is ZEKER mogelijk P.S ik ben weer back op ut forum Bewerkt: 26 april 2006 door Death333 Reageren
rival Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2006 ZeKer dat je je Eigen muziek kunt doen!! dat is ZEKER mogelijk P.S ik ben weer back op ut forum en wil je mij ook vertellen hoe? Reageren
Death333 Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 tuurlyk,,, je weet wel bij het beginscherm van xbox als die net opstart (zonder CD erin), dan staat er ergens iets van music, media ofzo (ik weet het niet meer :$ ). dan moet je gewoon de CD van de muziek die je wilt erin doen moet je die ergens kopieren.... (Sorry als slechte info is maar ik weet het niet meer zo goed :$ :$ ) Ik heb het zelf eerst ook gehad en heb nog muziek bij SA GReetZz MoI !! Reageren
rival Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2006 tuurlyk,,,je weet wel bij het beginscherm van xbox als die net opstart (zonder CD erin), dan staat er ergens iets van music, media ofzo (ik weet het niet meer :$ ). dan moet je gewoon de CD van de muziek die je wilt erin doen moet je die ergens kopieren.... (Sorry als slechte info is maar ik weet het niet meer zo goed :$ :$ ) Ik heb het zelf eerst ook gehad en heb nog muziek bij SA GReetZz MoI !! ok ga ik even proberen. (ik weet wat je bedoelt) thnx Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Als je dan de muziek in SA wilt zetten, zal je wel zoiets als 'user tracks' moeten zoeken en het daarin zetten. Bij de pc gaat dat wel zo, maar van de x-box heb ik niet zo'n verstand. Dit lijkt mij iig het logischte. Reageren
rival Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Als je dan de muziek in SA wilt zetten, zal je wel zoiets als 'user tracks' moeten zoeken en het daarin zetten. Bij de pc gaat dat wel zo, maar van de x-box heb ik niet zo'n verstand. Dit lijkt mij iig het logischte. inderdaad, op de pc, maar als je het topic had doorgelezen wist je dat dit niet gold voor de xbox! Reageren
Jok3r Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Je kan idd je eigen muziek (xbox) erin pleuren Ik heb 20 nummers in me User Tracks , gewoon cdtje branden met Media Player(handig) als een echte audio CD niet Mp3 (kan niet) en dan erin douwen. In het menu naar music / audio CD en dan Kopieren Have phun Reageren
Sh Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Je kan idd je eigen muziek (xbox) erin pleuren Ik heb 20 nummers in me User Tracks , gewoon cdtje branden met Media Player(handig) als een echte audio CD niet Mp3 (kan niet) en dan erin douwen. In het menu naar music / audio CD en dan Kopieren Have phun Maar als je nummer sdan op je xbox staan, hoe zet je ze dan in de radio van GTA San Andreas? Reageren
Jok3r Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 scroll gewoon tussen je radio zenders en zet hem op user tracks Reageren
Scooter Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 (bewerkt) er is wel een bestand dat je bij Sanandreas op de Ps2 je eigen muziek op kan zetten het heet Sanandreas Radio maar je moet een DVD brander hebben en bij mij deed hij het niet maar voor de Xbox weet ik het niet eyz, Kan je mij ook uitleggen hoe dat precies werkt? Ik ben er wel nieuwsgierig naar. En heb je ook een link of iets dergelijks waar ik dat programma van af kan halen? Heb je er speciaal een DVD ervoor nodig? Want de ps2 kan ook gewoon cd's lezen hoor. grtz, Cesar SA Bewerkt: 29 april 2006 door Cesar SA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.