Little Mister Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Het gaat niet over de PS2 maar over de PC. Je moet de DVD van SA dan in je driver doen en dan kan je pas de radio luisteren. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 wat je ook gewoon kan doen is de stereo aanzetten als je aan het spelen bent Reageren
rival Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2006 wat je ook gewoon kan doen is de stereo aanzetten als je aan het spelen bent zo doe ik het nu ook maar aangezien ik nergens user truacks vind ik de audio opties van gta op de XBOX! Reageren
masterbrain13 Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) LET OP XBOX GTA gebruikers Download je muziek met een muziek programma dan moet je een CD-R branden MET WINDOWS MEDIA PLAYER!!! doe de cd in je xbox en vola gebranden muziek op je xbox afspelen En kopieren Greetzzz P.S. PM me als je er niet uit komt EDIT: je moet gewoon in een voertuig zitten en wisselen van radio naar user track player (D-pad UP/DOWN) Bewerkt: 3 mei 2006 door masterbrain13 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.