Backsmash Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 ik heb nu sketchup om een beetje te leren 3d te werken, en ik ben nu bezig met een woonkamer. maar ik heb bijvoorbeeld een bank 3 stoelen en een tafel. hoe kan ik dan alleen de bank verplaatsen zonder dat hij lelijk word? (zoals dat er randen 3 hoek worden.) Reageren
Froodooo Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Ik denk dat het niet echt thuispast in het Graphics Forum, maar meer bij de Texture's en Moddeling Help. Dit kun je hier vinden. Ontopic: Ik weet het niet zeker hoor, maar heb je niet een soort lasso-tool, net als bij Photoshop, waarbij je stukje voor stukje een heel object kunt selecteren? Reageren
Blastov Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Ik weet het niet zeker maar volgens mij kan dat niet in sketchup. Maar ik raad je aan om 3Ds Max 7\8 te gebruiken om te leren 3d modellen. Sketchup is een beetje een zielig programma. Reageren
Backsmash Geplaatst: 2 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 maar is 3d max ofzo op de zelfde manier? want ik heb wel eens een ander programma geprobeerd maar dan moest je allemaal punten aangeven. Reageren
Blastov Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Nee, 3Ds Max werkt heel anders dan sketchup. Kijk je moet sketchup vergelijken met paint en 3ds max met photoshop. Ofwel, sketchup is simpel, makkelijk en beperkt. 3Ds Max is uitgebreid en moeilijker. Reageren
T@rget Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Ik weet er niet veel van maar is het dan niet juist slim op met sketchup te beginnen want als dat wat makkelijker is en sketchup is ook altijd nog lekker over de pasta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.