Jump to content

Afwezig Signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Omdat ik de komende tijd vaak afwezig ben (wegens omstandigheden), heb ik even een 'afwezig' signature gemaakt:

afwezig0hy.png

Alles is zelfgemaakt, het is vrij simpel te maken je moet net alles weten.. :)

Wat vinden jullie?

Geplaatst:

Echt zo'n stikker die op de deur van de directeur geplakt zou kunnen zijn!

Ziet er goed uit, mooie stijl, zoals het hoort bij deze, en redelijk simpel als je weet hoe je het moet doen, zoals je zelf zei.

Voor tijdelijk is dit wel even een goede Sig ja, iedereen ziet meteen dat jij er niet bent (al zou ik het ook nog wel even onder je Sig zetten dat je afwezig bent, anders denken mensen dat het gewoon een leuke Sig is!). ;)

Moet ik nu ook nog een cijfer geven? Nou, vooruit dan, een 7.5!

Enne, veel succes met wat je ook buiten het forum om gaat doen (je 'omstandigheden').

Geplaatst:
ik vind hem wel goed man echt om iets duidelijk te maken dat je tijdelijk afwezig ben 9 :klap:

Precies wat er staat 8)

van mij ook een 9!!

MvG. Room is now Respect!

Geplaatst:

Nice signature babe.. Eehhmm.. -Matthijs-.

Ik vind het best wel stoere sig. Lekker stijlvol, niet druk. Lekker rustig, zoals een directuer het nodig heeft. Eigenlijk vind ik hem wel heel mooi, netjes. Strak, niet te druk. Ik ga er neit veel woorden aan smerig maken, maar gewoon: Super! :tu:

Ik weet waarom je wat minder aanwezig bent. Jammer, maar toch sterkte hé! Ik hoop dat je deze signature snel weer weg mag doen! Maar mijn cijfer komt altijd -Matthijs-: 7,6 + eventuele bonus: 0.2 = 7,8..

:klap:

Geplaatst:

Heel erg gaaf Matthijs :D

Als je hem nog vetter wilt maken moet je een dossier en daar die stempel op :puh:

Dezee :puh:

maarja kijk zelf maar wat je er mee doed. deze is en ieder geval heel mooi 9/10

Geplaatst:

Bedankt voor jullie positieve reacties!

Vergeten bij te zeggen is dat je hem het mooist ziet bij de PopOrange skin.

Helemaal top... :)

Mischien materiaal voor een tut ? :*D

Mwuah, er zijn best veel tuts over, maar er zijn wel verschillende manieren om ze te maken.

Nog meer rates? :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...