Follow Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Hoe maak ik een site layout zoals die van Bungie? En welke tools heb ik erbij nodig? Reageren
Argon Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Je maakt hem gewoon in photoshop hoe je wilt dat hij eruit gaat zien en dan slice je hem met de slice tool. En image ready zet hem in html. Reageren
Gangsta Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 File -> Save As. Plaats hem in een map en zoek index.htm(l) Edit het met kladblok en je hebt het HTM(L) script. Reageren
Follow Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2006 De basis lijnen, kan ik doe ook met paint doen, want daar vind ik het handiger om de lijnen te maken. Reageren
SamShine Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Als je daarna verder gaat in Photoshop wel ja! Reageren
Follow Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Kan iemand het misschien het voor mij maken? Want ik kan photoshop proef versie niet downloaden, had hem al eens gebruikt en ik heb het geld niet om het te betalen. Reageren
Damos Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Ik heb zelf geen photoshop dus ik zou het vragen. Las je hem wil gebruiken kijk dan bij image Reageren
The Mafia Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) Hier wat Website's waar je Templates vandaan kan halen. Clantemplates Zymic Mickm Halo2 Layout Bewerkt: 26 april 2006 door The Mafia Reageren
Follow Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2006 Hier wat Website's waar je Templates vandaan kan halen.Clantemplates Zymic Mickm Halo2 Layout Ik heb er gekeken, en zag een leukke van Halo, maar ik snap niet hoe het moet, en ik heb besloten om overtegaan op een WikiSite. Als iemand er een logo van wilt maken, moet je dit (klik hier) topic lezen Reageren
The Mafia Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 Als je alles in een Map heb gezet Upload je alles naar je Host en doe je www.jedomein.nl/NaamMap Als het goed is staat je Site dan Online. Reageren
Follow Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2006 (bewerkt) Oke, dat snap ik, maar zoals mijn eigen pagina's aanmaken enzo, maar ik zei dat i khet niet meer hoef te weten want ik neem een wiki site. Edit: Hoe verwijder ik en maak ik pagina's aan op een wiki site? Bewerkt: 27 april 2006 door Follow Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.