Jump to content

Filmpjes maken

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben een filmpje aan het maken, eigenlijk filmpjes, want ik wil er een hele serie van maken.

Het is een filmpje wat ik ga maken met flash, er moet veel humor in zitten, en het moet meerdere afleveringen hebben.

De naam van deze serie gaat Ducky heten :rolleyes:

Dit is een eend die gewoon thuis leeft in een gewoon huis en vrienden in een vlakbije koffieshop heeft die gewoon mensen zijn, Ducky kan dus ook gewoon praten en lopen.

Ook is er Duckien, het vrouwelijke eendje, een gewone vriendin van Ducky.

Ducky moet cool overkomen en in mijn 1e aflevering maakt hij kennis met een joint, omdat hij wilt weten wat stoned betekent gaat hij naar de koffieshop en krijgt hij een joint mee, die rookt hij thuis op en wordt stoned, later heeft ie geen idee meer wat hij heeft gedaan en weet alleen nog dat hij die joint lekker vond. Later komt hij erachter dat hij ook High kan worden en vraagt zich dus ook af wat High is, hieromheen gebeuren er nog meer grappige dingen in de 1e aflevering.

Later in de serie gaat hij ook nog jointjes roken enzo, maar dat moet dan heel gewoon overkomen.

Nu heb ik jullie hulp nodig, om een paar afleveringen voor mij te verzinnen, ik kan dit niet alleen, want echt veel humor heb ik niet en dus wil ik dat iemand anders ze verzint.

De beste en grappigste komen in de serie.

Als je niet mee wilt doen is het ook goed, dan moet ik het maar zelf doen, of stop ik wel met de serie, maar hopelijk zijn er een aantal mensen die iets voor me kunnen verzinnen.

Let wel op dat er meerdere afleveringen moeten komen.

Ik ben nu nog in volle gang om het begin filmpje te maken (intro) en die is bijna af, later deze week hoop ik dat ik em kan laten presenteren.

EDIT: Ook is er een Ducky Mobiel (auto) Waar Ducky soms inrijd als hij ergens heen moet. Deze Ducky mobiel staat achterin het huis in een garage.

Bewerkt: door MightyDuck

Uhm aflevering:Duckie's bitch:P

Ducky gaat naar zijn vrienden om een jointje te roken.Even later als zwe stonend zijn sluit Ducky een weddenschap af.Als hij over 2 dagen geen 3 meisjes heeft versierd moet hij een week daten met een meisje genaamd Ugly Duck(Die eigenlijk duckien heet).De andere eenden gaan akkoord.Ducky krijgt geen ene meid versierd omdat de ene vind dat hij te lelijk is voor haar en de andere vind dat hij teveel ruften laat.Hij word steeds maar afgewezen.Dus hij verliest de weddenschap.Ducky heeft er echt helemaal geen zin om met het meisje uit te gaan maar hij moet toch.Als hij haar ziet valt hij flauw van de verbazing.Zo mooi(vind hij dan).Zo gaat hij een week met haar op stap en reizen ze rond in zijn Duckmobiel die elke dag wel ergens tegenaan botst.De jongens lachen zich rot als ze hem zien met haar.Maar dan pakt Ducky zijn shotgun en knalt zijn vrienden af:P(soort southpark dus).

Dit kan dus he maar hoeft niet.

Bewerkt: door Postaldude
Geplaatst:

Niemand meer die een verhaal voor een aflevering wilt maken, of wachten jullie op het intro filmpie zodat jullie mischien iets beter zien hoe het eruit ziet? Kzal wel even een screenie maken over hoe Ducky eruit gaat zien. Iedereen die trouwens een aflevering heeft verzonnen krijgt zijn forum naam in het eind filmpje.

Geplaatst:

sorry,ongepast in dit topic,maar zou het wel graag weten:

met welk programma maak je die filmpjes?please geen shareware...

Ik maak de filmpjes met flash, gaat lastig want ben nog niet zo goed in het tekenen enzo, maar het gaat wel lukken denk ik.

Hier is mijn screenie die ik uit het voorfilmpje heb gehaalt, niet heel mooi I know vooral de bel is zwaar mislukt, maar daar gaat het bij mij niet om, als je maar ziet waar het ongeveer over gaat vind ik het al goed genoeg.

post-28-1097083426.jpg

Geplaatst:

Morgen zal ik wel een aflevering verzinnen.

Ben benieuwd naar eerste aflevering.

Ohja als je problemen met flash ofzo hebt ken ik wel iemand die ook met flash kan werken (goed)

:lol:

Geplaatst:

Donderdag kom ik denk ik pas aan met het intro filmpje, had niet veel zin om nog verder te gaan, maar dat zal ik dan morgen en de andere dagen nog wel gaan doen, ik denk donderdag of vrijdag dat ik filmpje heb.

Ennuh Jarno? Waar is je verhaal dan je zou em vrijdag hebben.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Klopt.

Ik ben er mee gestopt ja.

Waarom? Niemand die het interreseert want anders waren er wel meer posts gekomen, maar mischien dat ik voor mezelf nog wel eens verder ga, maar voorlopig nog niet.

Geplaatst:

ik zelf heb er wel interrese naar maar misschien had je meer plaatjes moeten posten en korte filmpjes zodat iedereen een indruk kreeg wat te verwachten

Tja ik wilde mischien wel wat filmpjes sturen als er een paar mensen om vroegen ja.

Maar ach ik stop er wel gewoon mee ook al komen er nu inneens 10 posts achter elkaar met mensen die nog willen dat de serie doorgaat.

Maar mischien ga ik verder als er minstens nog 4 goeie afleveringen worden verzonnen door de forumleden.

Maar denk het niet want dat hebben ze tot nu toe ook nog niet gedaan.

Geplaatst:

ik heb al gezegt als je mij even een intro filmpje geeft dan wil ik best kijken wat ik voor je kan doen.

Maar over intresse gesproken het is niet zodat als jij zegt dat je een filmpje gaat maken mensen meteen springen. Mensen moet eerst een beetje op warmen ze moeten het leuk gaan vinden. Het is niet dat meteen iedereen op dit forum het heel leuk vinden maar na een filmpje en wat plaatjes wel. Kijk zelf maar wat je met dit advies doet ;):)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...