DenkaanHenk Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Hey jongens ik heb nu al een tijdje de toxudo kleding aan. Maar nu wil ik eruit zien als een echt cool lid van de OG,s Welke kleding moet ik dan volgens jullie kopen ? GR denkaanhenk. Reageren
BaasB Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) Hey denkaanhenk Bedoel je met OG's Grove Street members? Dan kun je de kleren gewoon het beste bij binco kopen. Groene kleren, is dat wat je wilt? Wacht, ik maak wel even een screen, met goeie kleren. Ik edit dit bericht wel als ik klaar ben. EDIT: Ik heb het. Bij Binco koop je dit: Torso Green Shirt $40 Legs Green Jeans $60 Shades Green Rag $50 Bij Pro-Laps koop je dit: Shoes Green Hi-Tops $60 Hats Green Cap (Tilt) $40, of Green Cap (Side) $40 Ik wou een screen maken, maar het ging mis. Gelukkig heb ik nog een screen van vroeger, van mijn CJ die er zo uitziet. (klik op dit plaatje om het te vergroten) Alles is hetzelfde, hij heeft alleen niet de 'Green Cap' op. Verder heeft hij alle kleren aan die ik hierboven genoemd heb. Veel plezier ermee denkaanhenk! Groeten BaasBart Bewerkt: 26 april 2006 door BaasB Reageren
Typhoon Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Dan kan je het beste naar Binco gaan, daar koop je dan de Green Hoody (Dat is een groene trui) Ik doe dan meestal een Urban Broek, een Green Rag en Green hat. Zoiets doe ik meestal als ik er als de OG's wil uitzien. Kijk maar even rond in Binco daar vindt je die kleding. Reageren
Goliat Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) Combat Jacket is mijn favoriet ik maak ook wel even een screen. Edit: Ik krijg San Andreas niet aan de praat maar ik beveel deze combinatie aan: - Combat Jacket - Urban broek(nou ja hij heet volgens mij anders maar in ieder geval de broek die Typhoon bedoelt) - Green Hi-Tops - Africa Pendant - Ik zou geen hoed op doen maar wel even naar de kapper gaan. Bewerkt: 26 april 2006 door Goliat Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Combat Jacket is mijn favoriet ik maak ook wel even een screen.Edit: Ik krijg San Andreas niet aan de praat maar ik beveel deze combinatie aan: - Combat Jacket - Urban broek(nou ja hij heet volgens mij anders maar in ieder geval de broek die Typhoon bedoelt) - Green Hi-Tops - Africa Pendant - Ik zou geen hoed op doen maar wel even naar de kapper gaan. En kan je al die kleding bij binco kopen ? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Als je echte stoere OG kleding wilt hebben. Dan kun je bijvoorbeeld de Black tank kopen als shirtje. Als je dan ook nog de Woodside broek koopt, dan loop je er stoer bij. Je wordt dan veel gerespecteerd omdat je groene kleding aanhebt (groen hoort bij je gang, dus je word dan meer gerespecteerd). Als je zelf dan goed gaat aftrainen (veel spieren), en doet wat tattoo's op. Dan vinden ze je echt cool. Zelf vind ik het Afro kapsel wel stoer, dat is zo'n groot bos wild haard. Best wel grappig en pas goed bij je gang. Je gang-members zullen jou dan geweldig vniden, andere gangs vinden dat niet leuk. Sommige voetgangers ook niet. Maar je wou toch een OG member zijn? Dan moet je er wat voor over hebbe! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Allemaal bedankt jongens. Ik ga nu naar Binco. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.