Jump to content

Save Game verwijzing


meetlat

Recommended Posts

Ik heb 2x vice city een gewone en een gemodde. De gemodde kan ik saven en laden. Maar als ik bij de gewone iets save kan ik het achteraf niet laden. Kan ik de save game ergens in een apparte map zetten en in een bestandje zeggen dat die daar staat ????

Link to comment
Delen op andere websites

Dit kan je doen:

Je gaat naar Mijn Documenten--> VC Userfiles, dan zoek je de savegame op waar jij altijd op savt, die kopieer en plak je ergens anders. Bijvoorbeeld op het bureaublad, dan verander je de naam: de gekopierde savegame was misschien dit: GTAVCsf1.b, dan verander je de savegame in dit: GTAVCsf8.b, dan sleep je die GTAVCs8.b savegame weer naar de VC userfiles.

Dan heb je dus 2 savegames waar je bij de zelfde missie bent en dezelfde wapen e.d. hebt.

Als je de gemodde versie speelt laad je GTAVCsf8.b. die staat helemaal onderaan de lijst die tevoorschijnkomt als je op load game drukt.

Als je de orgineele (niet gemodde) versie wilt spelen, laad je gewoon de 1e savegame.

Dus dan heb je een savegame voor de gemodde en niet gemodde versie.

Let wel op, als je nu met de niet gemodde versie een missie haalt, is die missie bij de gemodde versie niet gehaalt.

Dus GTAVCsf1.b voor gewone versie en GTAVCsf8.b voor gemodde.

Hopelijk bedoel je dit ongeveer.

Succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...