Froop Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) Het is niet zo bijzonder, maar het geeft een beetje aan hoe ik op dit moment in elkaar zit, in de war. Comments zouden welkom zijn. Er zit by the way een witte border om. Bewerkt: 26 april 2006 door Froop Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Ziet er relaxed uit mate. Misschien iets meer opvullen? 8,4/10 Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Mooi man, hoe krijg je het voor elkaar? Zou je dat eens willen uitleggen . Ik vind de tekst er uitstekend bij passen en ook de border heeft de juilste kleur. Hoe je dat middenwarding hebt gemaakt is me nog steeds een raatsel. Dus geef ik je een 9,8/10 BTW: Is dat in de war gewoon dat je niet meer weet wat er aan de hand is, of is het dat je een beetje ruzie hebt misschien? Je hoeft het niet persee uit te leggen, maar ik ben een beetje bezorgd. Als je maar onthoud dat het op een dag weer allemaal recht staat, gestoreerd per letter Reageren
Synchro Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Ik vind het niet zo echt bijzonder.. Lijkt op abstract en het is rustig. Vind de stijl saai , nu.. Je doet het al een tijdje. Probeer is iets ruigs of een combi van rustig en ruig. Want dit is niet echt dat je denkt " waw ". Reageren
Froop Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Mooi man, hoe krijg je het voor elkaar?Zou je dat eens willen uitleggen . Klooien met lens flares en liquify. BTW: Is dat in de war gewoon dat je niet meer weet wat er aan de hand is, of is het dat je een beetje ruzie hebt misschien? Het is meer dat ik het druk heb, teveel dingen aan mijn hoofd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.