Jump to content

MSN 8 beta vraag

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben dus beta tester van de nieuwe msn 8.0.

Ik heb niet echt een probleem maar eerder een vraag. Er staan namelijk mensen in mijn lijst, die ik wel gewoon kan zien en kan tegen chatten, maar naast hun naam staat er dat het e-mail adres nog niet bevestigd is.

Iemand een idee hoe je dit oplost, zodat het daar niet meer staat?

Geplaatst:

Misschien heeft dat te maken met dat de persoon van wie dat e-mailadres is het nog moet bevestigen ofzo.. Weet je, net zoiets als dat je een nieuw e-mailadres toevoegd, dan moet de persoon die je toevoegd het ook accepteren..

Maar het kan natuurlijk ook gewoon een bug zijn. Omdat het immers nog een betaversie is....

Geplaatst:
Misschien heeft dat te maken met dat de persoon van wie dat e-mailadres is het nog moet bevestigen ofzo.. Weet je, net zoiets als dat je een nieuw e-mailadres toevoegd, dan moet de persoon die je toevoegd het ook accepteren..

Dit is het goeie antwoord. Ben zelf ook beta tester.

Maar heeft iemand toevallig de nieuwste beta instalatie programma. Heb me pc opnieuw geinstaleerd en heb nu nog de oude versie.

Btw. Ja kan niet inloggen op de beta als je niet toegelaten ben tot de beta test.

Geplaatst:
Ik ben dus beta tester van de nieuwe msn 8.0.

Ik heb niet echt een probleem maar eerder een vraag. Er staan namelijk mensen in mijn lijst, die ik wel gewoon kan zien en kan tegen chatten, maar naast hun naam staat er dat het e-mail adres nog niet bevestigd is.

Iemand een idee hoe je dit oplost, zodat het daar niet meer staat?

zijn @email.com is nog niet bevestigd. Ik gebruik privé (at) gmail DOT com, maar dan moet je een hele procedure nagaan om met een normale MSN naam te kunnen chatten :) Ligt niet aan je msn :D Maar aan je vriend :D

Geplaatst:

Even voor iedereen die het nog niet helemaal doorheeft:

Het moraal van dit verhaal is dus dat adressen die niet eindigen op (at) hotmail DOT com of (at) msn DOT com door MSN worden weergegeven als niet bevestigd. Dit heeft geen gevolgen voor de chatervaring, het enige wat dit inhoudt is dat de naam van je account met een ander adres moeilijk te veranderen is. Je kunt dus met een niet-hotmail of niet-msn adres wel praten met mensen die dat wel hebben, en visa versa.

• 1 year later...
Geplaatst:
Ik wil je wel opnieuw een invite stuuren dan kan je hem weer installeren :)

jaah zou ik je echt mooi vinde als je dat kon doen ik heb ook zo een probleem dat ik achter me msn emai adres niet bevestig krijg ik heb gmail

mijn hotmail is

(at) hotmail DOT com

>>> Door Preddy: E-mail adressen mogen niet op het forum gepost worden<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...